Slipade golvet i vardagsrummet idag. Hett som fan, hyrde golvslip och kantslip ImageUploadedByByggahus.se1404934166.704604.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
på färgaffärn, men inget av dom tar hörn eller under elementen. Dom skickade med en fjollig liten mus från black dekker men den tog ingenting! Vad behövs? Ska handla lite imorgon!
ImageUploadedByByggahus.se1404934271.896963.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning,
 
kommer du inte in under elementet med kantmaskinen? kanske går att skruva bort hjulet uppe på om det är det som tar i, annars är det för hand men det är kanske för trångt det med...
I värsta fall få du plocka bort elementet eller låta det vara oslipat, men det ser inte bra ut

Till hörnen brukar jag använda en färgskrapa och sen slipa för hand med rondellpapper

Det är alltid svinvarmt när man ska slipa golv av någon konstig anledning
 
Skulle du komma åt med någon variant av "miniatyrbandslip"?

sander.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Jag har aldrig testat någon sådan så jag har egentligen ingen aning om vad de duger till.
 
Det här blev mina nya polare! Blev 79% bra så det är bra enligt mej :) tack hörni ImageUploadedByByggahus.se1404988081.899234.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Bra att det löste sig. Jag hittade en annan manick som kanske hade varit användbar. Denna är heller inget som jag provat så jag vet inte alls om den är bra. Jag tycker att man borde kunna plocka bort "stänkskyddet" och då borde man komma åt skapligt på trånga platser.

slip.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Precis som du gjort, sickla och handslipa.
 
Brukar använda feinsågen med trekant i hörn och under djupa element. Slipper svettas då :)
 
ImageUploadedByByggahus.se1405090306.465085.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Första waxningen blev klar inatt 01:30! Trött då... Men ganska nöjd med kulören!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.