D09
sambon meddelar att det funka =)

Den hade tydligen hängt sig........

edit

Trumman verkar ha fastnat.... sicken skit
 
Redigerat:
Snart dags att lämna tillbaka, för nu när tvätthögen snart är borta så behöver du den väl inte mer. :-D
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
ha ha har fått bort två tvättar.... har en...... hel....del kvar =P
 
  • Gilla
thewolf
  • Laddar…
D09
Sambon sa att när man trycker på start så låter det som den sitter fast och spolar ut vatten i avloppet ( nej, det är inte tvättmaskinen hon lyssnar på ha ha )
 
Sike skit att den pajade direkt! Bara åka o slänga av den hos felgiganten och ta en ny direkt o det ska dom fasiken inte knorra över
 
D09
Får bli ett lördagsnöje =) Tröttsamt när grejor inte funkar... Borde vara böter eller fängelse... minst =P
 
Alfredo skrev:
Jag har tyvärr jättesvårt att komma åt C: på din dator... ;):p
Brukar inte vara så svårt när någon kör Windoze ;-)
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
D09 skrev:
Får bli ett lördagsnöje =) Tröttsamt när grejor inte funkar... Borde vara böter eller fängelse... minst =P
För alla som köper whirlpool :) Ja jag har också whirlpool och jag lärde mig inte första gången.
Fast mikrovågsugnar kan dom göra
 
D09
Sicken skit

Skriver ut namnet ifall det är någon annan som spanar in denna varianten

Whirlpool azb6570

ImageUploadedByByggahus.se1404512966.873974.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En annan reflektion, fick med en deklaration som visar att den drar 445kwh per år, enligt elgigantens annons ska den dra 283 något

Verkar som ett program fastnat i något läge, den blir varm och låter skumt.

Blir svinvarm på baksida men det kanske hör till, och så låter det som det rinner vatten i den när man startar...

Har inte tid med sånt här krafs
 
Jag köpte en Bosch värmepumpstumlare och det är en grym maskin. Förvisso dyrare men väl värd det
 
  • Gilla
MagicFingers
  • Laddar…
Det har alltid förundrat mej hur Whirlpool lyckat få någon sorts kvalitétsstämpel i Sverige. När vi bodde i USA sågs märket alltid som billiga slit- och slängmaskiner. Amerikanska vitvaror är i allmänhet bara skräp.

Jag vill starkt rekommendera tyska maskiner. Tycker man att Miele är för dyrt så är Bosch ett mycket bra alternativ som jag med stor sannolikhet själv kommer att välja nästa gång.
 
D09
Hade en liten kyl för många år sedan som var från whirlpool som jag var nöjd med, därför tänkte jag inte så mycket på att det skulle vara ett skitmärke

Kast med torktumlare kanske är något för 5kampen på Liseberg ;)

Då hade jag vunnit igårkväll

ImageUploadedByByggahus.se1404551288.974621.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09
Nu blir det rond2

Samma märke o modell, sista chansen
 
Extra Extra, read all about it.....D09 VS Whirlpool...TKO Whirlpool i rond 2...:cool:
 
  • Gilla
thewolf och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.