E
Skrivet av: Jacob

Vilka fördelar respektive nackdelar finns med att göra ett badrum med våtrumsmatta? Stor prisskillnad? Hållbarhet? Mvh
 
E
Skrivet av: Kicki

Hej vi funderar på att göra om ett rum till tvättstugan/duschrum/toa, med duschkabin. Huset är från 1850, trägolv med spån isolering. Hur ska vi gå till väga?
 
E
Skrivet av: Cattis

Kan man lägga ny våtrumsmatta på befintlig våtrumsmatta?? Den är från 1991!
 
E
Skrivet av: kallevästerås

Hej

Jag funderar kring följande:

Jag ska flytta duschutrymmet och göra fler duschar. Där gamla golvbrunnen låg ska det inte vara någon dusch. Men tänkte bygga upp golvet där och ha golvbrunnen kvar för de nya duscharna. Ska bli garderob där gamla duschen var. Där nya duscharna ska vara är det betonggolv. Hur går man till väga för att bygga upp golvet för de nya duscharna, kan jag använda den gamla golvbrunnen med ett rör från de nya golvbrunnarna så vattnet går den vägen?

Golvytan i det nya duschutrymmet är 4X3m, så hela duschytrummet måste väl byggas upp så det inte blir frånfall?

Tacksam för svar
 
E
Skrivet av: Ronnie Apelqvist

Hej! Jag håller på att utöka min "friggebod" med en duschkabin. Avloppet från duschen finns inte idag så jag undrar om finns det något mindre svårt sätt att koppla ihop avploppet dessa, finns det något som underlättar påsticket.

Mvh
Ronnie
 
E
Skrivet av: Alborz

Hej,
Vi har byggt ett nytt hus och vi har flyttat in 2013-11-18. Vi har märkt att det luktar väldigt illa i ett av badrummen. Undrar om det är p.g.v felbygge eller material eller ngt annat? och varför det luktar endast i ett av badrummen ?

Hälsningar
Alborz
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.