Hade jag stått inför samma val hade jag inte valt ngt. Om det inte känns 100% rätt så är det bättre att vänta!
 
Förstår vad du menar MEN grejen är att jag vill flytta till en av dessa orter.
Ska man vara realistiskt så får man inte stora tomter idag i Lomma eftersom marken är dyra. Iof jag hittade en tomt men då stiger priset med en Milj och det har jag inte råd med då priserna är redan höga.
I Bunkeflostrand så är priset rimligt (visserligen dyrare än lomma med då är tomten större så) och tomten är jätte fin och allt :D
Lutar åt det håller just nu hehe
Det är en stor affär så det är kul o höra vad folk tycker om området och vad de hade gjort. Ger mig lite indikation.....

Tack för ditt svar AnnaKanin iaf.
 
Är det i sydvästra Lomma, ute vid motorvägen (E6)? Vi var där och tittade, tyckte husen är rätt OK, men området känns lite perifert och en bra bit från havet som är Lommas största tillgång.
 

ah det är till vänster om Malmöv (E6 på höger sida, åker emellan). Iof så ligger det en hel del hus på samma väg (ex Nypong) en bit längre ner men visst jag håller med dig.

Hade de inte snålat så himla mycket så kunde det ha blivit riktigt fint område. Nu har de placerat husen tätt intill varandra för att tjäna mest. Med de priser de tar tycker jag de skulle ha iaf haft lite bättre planering och mer luftrum.

Verkar som det lutar åt Bukeflo mer o mer :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.