E
Skrivet av: Gäst

Den enda nackdelen med kvarnen som jag har erfarit är att jag saknar den nu när den är trasig ,och jag väntar på en ny.Min bästa investering ,kan inte vara utan.
 
E
Skrivet av: Utflyttad

Att en avfallskvarn skulle vara miljövänlig är ju nästan roligt. Istället för källsortera/kompostera så slänger du ner massa matrester i diskhon, maler sönder det med el, blandar det med renat driksvatten, som sedan ska filtreras ut i reningsverket och bli slam som inte går att gödsla med... Låter mer som de som kommenterat är försäljare av kvarnar.
Jag har länge bott i USA och använt många men aldrig gillat dem. Jädra oväsen, det blir stopp i dem, de går sönder, saker som teskedar åker i av misstag och repas sönder, man kan inte slänga i allt tex skala en gryta potäter så får man stå i 5 min och trycka ner skal i kvarnen istället för 5 sek ner i soptunnan. Dålig uppfinning för lata amerikanare som inte ids plocka upp skräp ur diskhon.... Miljövänlig? Not so much.
 
E
Skrivet av: Patrik

Var det bara jag som tyckte att den första bilden på en installerad kvarn såg förskräcklig ut? Snyggt att klamra en skarvslad..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.