Visste du att du kan pruta på allt från hemelektronik till byggmaterial? Ja, faktiskt på hela husköpet. Det är vanligare än du tror, och du kan spara mycket pengar under året som du kan använda till roligare saker.


Du kan läsa artikeln här: Pruta - det lönar sig!
 
E
Skrivet av: Sailfast

Varför rekommenderar du att man ska kolla Prisjakt och sedan åka till butik och pruta med det som argument? Är det inte lättare att bara beställa direkt hos den som är billigast?

Enligt min erfarenhet är det sällan varken små eller stora butiker som är billigast, utan webbshoppar.
 
Ofta vill man ju titta och ta med sig varan hem direkt. Vi brukar faktiskt göra så, och det har funkat ibland!
 
E
Skrivet av: Åke

Jag vill bara tipsa om prisjakts fina app till android. Tillsammans med barcode scanner kan man scanna streckkoderna direkt i affären samt få fram billigaste pris enligt prisjakt. Ett ypperligt verktyg.
 
E
Skrivet av: Håkan

När skall man lära sig att det inte är priset som blir billigare?? Priset blir lägre. Och det är varan som blir billigare.
 
E
Skrivet av: Ludwig

När ska ordmärkare lära sig att folk inte är intresserade av rättningar, det är bara ordmärkarna som är intresserade av att rätta folk.
 
  • Gilla
TT4F
  • Laddar…
E
Skrivet av: Göran

Jag brukar ta med mig priser från Prisjakt till hemmabutiken och säga att jag helst vill handla i närort, men att jag inte vill betala så mycket mer. Vad kan du göra åt priset?
 
E
Skrivet av: Linda

Ett lagom ödmjukt upplägg, tycker jag... Hur brukar det funka?
 
E
Skrivet av: Harry73

Jag handlade en radio med min dotter. Radion kostade 1000:-
Så jag berättade att hon hade 700 i sparpengar och undrade om han kunde göra något med priset.
Vi köpte den för 700:- :)
 
E
Skrivet av: Gäst

En idé vore att köra texten genom ett rättstavningsprogram, tjäle stavas tjäle, inte käle.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.