E
Skrivet av: Peter

Härligt hus, något liknande skulle jag vilja bygga fast med lite annorlunda proportioner. Mycket glas, det tycker jag är vackert. Hoppas att ni kommer att trivas i huset. "Skrotet" framför huset går väl att täcka med jord och lite marktäckande växter.
 
E
Skrivet av: Chris

Stilrent men jättetråkigt tyvärr.
 
E
Skrivet av: ethel

StenhuggarKurre med sin stendammslunga vrider sig i sin grav!
 
E
Skrivet av: vanja

forst och framst grattis till agarna och arkitekterna. ett subtilt och valformat hus som enligt mig sitter vackert i landskapet (den svenska kusten har ju faktiskt en slags blek och karg skonhet)! min odmjuka kommerntar angaende ert privata hem (som vi egentligen borde vara lite generade over att hanga ut sa har)- ar att jag tycker ni kan vara riktigt nojda.

Det ar lite tragiskt att svenskar har sadana starka ideer om att man alltid maste betee sig och se ut som alla andra- jag farstar inte att ni inte trottnar pa att alltid passa in och inte sticka ut! manga verkar foredra en monokultur (nagot som jag personligen anser jattetrakigt)!

jag tyckte att husets interior ser riktigt hemtrevligg ut, och sa fridfull!.blandade stiler och mycket grejer ar ju inte nodvandigtvis samma sak som hemtrevnad (he he)!

forovrigt tycker jag att 'skrotet' framfor huset ar forbaskat mycket snyggare och resourseful an de flesta svenska tradgardar jag sett. en bra ateranvandning av material med farget som gar med den naturliga omgivningens farger.
 
E
Skrivet av: vanja

angaende handledaren sa kan vi nog anta att arkitekt och agare har haft manga langa konversationer angende om handledare ar nodvandigt vid den har tidpunkten. de vet sakert manga saker som inte vi vet och det ar ju deras ratt att ha det som dom vill i sitt eget privata hus! lite komiskt vad folk blir upprorda over egentligen.
 
E
Skrivet av: Xam

Monumentalt!

Riktigt snyggt tycker jag

Men, pax för att inte byta lampor

Och, ang ledstång, går själv obehindrat i trappor men tycker ändå att det är skönt om det finns en vid ett eventuellt felsteg

En annan sak som är "trendigt" men helt förkastligt är diskbänkar utan uppvik eller "vallgrav" i framkant
 
E
Skrivet av: Thomas

Varför?

För att undvika alla missförstånd, smak är smak och det finns inga rätt och fel. Precis detsamma är det med folks personlighet. Om det här huset var en människa skulle jag backa minst två steg. Barn brukar rita huvudfotingar, en del arkitekter ritar hus som detta. En huvudfoting har armar och ben men saknar mage och hjärta. Vore detta hus en människa förväntade jag mig en med psykopatdiagnos. Men som sagt smak är smak.
 
  • Haha
Linur53
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.