Svar: 2 / Glas.

Anledning, inte så mycket mer än att jag vill ha dem och ligga och dricka öl i helt enkelt. :)
 
Svar: 2

Det enda vår nyskruvade altan saknar är ett par solsängar. Tyvärr är budgeten överskriden och det blir inget köp i år. Skulle sitta fint med en vinst!
 
Svar: Glas

Vi har en stor nybyggd altan med havsutsikt...jag önskar så att vi kunde få njuta av utsikten i dessa härliga solsängar! Det skulle verkligen vara lyxigt!
 
Rätt svar GLAS
Detta solsängset hade vart PERFEKT som present till min syster med sambo som flyttat till hus, två uteplatser har de, men endast ett trött kafeset..... Litet runt plastbord med två små klaffstolar.
Så att få 'duka upp' detta med en flaska rose för de att komma hem till efter sin semester hade varit GULD värt!
 
Glas

Nytt trädäck är projekterat och skall verkställas under semestern och dessa skulle verkligen pryda det.
 
Svar: 2, Glas

Min fru har varit sjukskriven i 2 månader och är gravid. 10 Juli flyttar vi till ny stad och 24 Juli ska vi få våran tredje son. Skulle vara väldigt skönt att kunna ge dessa till frun som en inflyttningspresent i nya huset så att hon kan vila upp sig efter sjukdom och graviditet.
 
Svar: Glas

Vårt altanbygge har krävt alldeles för mycket irritation, tårar & svett,
fast i dessa solsängar skulle vi förstå att allt blev både snyggt & rätt.
Så precis till semesterns entré - skulle Wegot överraska med succé!
 
Svar på frågan: Glas

I den ena stolen ska jag lägga min fästmö, och med mig själv i den andra tänker jag mig att vi ska ligga pch spana på våra plantor som växer. Efter en planteringsvår behöver vi lugn och ro, och då finns ju inget bätte än att se naturen ta vid på ens projekt där vi slutade.
 
Svar: Skivan är gjord av glas

Med dessa snygga solsängar skulle man ha en fin anledning att trotsa kallt och tråkigt sommarväder. Vem har sagt att man behöver solsken bara för att kunna ligga ute och njuta? Ett par filtar till de där så!
 
Rätt svar: glas

Vi köpte en sommarstuga för fyra år sedan, bestämde oss redan då för att bygga ut...har sedan dess inte kunnat bo där! Det enda stället som vi kan vara på är soldäcket, men där saknas ju möbler!!
 
Svar: Glas är bordsskivan av

Jag skulle helt enkelt ställa den i trädgården så att vi kunde njuta av solen och samtidigt kanske äta eller dricka något gott. Bra avställningsyta mellan oss då:)
 
Glas.
Är som prinsessan på ärten, känner allt under stjärten, men i solsängen behöver jag inget riskera. Därifrån kan jag allting dirigera. Bekväm är den som få, jag tänker inte ifrån den gå. "Horisontell semester i solsängen", en slogan som går hem i reklamsvängen.
 
Skulle ligga och antingen bara sola eller mest troligt läsa heminredningstidningar och dricka en Pimms!
 
Svar:2 glas

Motivering: När avkoppling och njutning är det centrala,
Då är ett par solosångare till altanen det helt geniala.
Lyckan blir total,
För när man bygger nytt står man inför många val.
Allt kostar och pengarna snabbt mellan fingrarna rinner,
Det skulle verkligen underlätta om jag mina första utemöbler faktiskt vinner,
 
Svar glas

Sommar med sol och utslagna knoppar
Bygga Hus och WeGot har lösningen för trötta kroppar
Efter en stressig arbetsdag kan kroppen få vila,
och jag med en lyxig soffgrupp i trädgården stila
Glöm exotiska platser och på tunga resväskor knega
Min drömplats är att ligga hemma i SUNNY och dega
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.