Någon som vet vad det är för sensor som avgör när och vart den ska stanna och vända för att backa upp till laddaren? Jag vill få den att vända innan den kör upp på dockan.
 
erik_n skrev:
Någon som vet vad det är för sensor som avgör när och vart den ska stanna och vända för att backa upp till laddaren? Jag vill få den att vända innan den kör upp på dockan.
http://youtu.be/LcFCMmL4o8E
 
Ingen?
 
Känner ni till några rabattkoder eller klubberbjudanden som man kan använda till den här?
 
uploadfromtaptalk1403640950560.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
uploadfromtaptalk1403640985536.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
grymmeoffe
  • Laddar…
Henke2 skrev:
Tråkigt när varje butik målar den i sin egen färg och trollar bort prisgarantierna för oss kunder.
Behöver man prisgarantier när det handlar om 5999:- :eek: Tycker det blir för mycket prisfokusering i trådarna när det väl handlar om att få en bra klippare till vettigt pris i första hand. Denna verkar ju väldigt intressant, förmodligen i grunden samma som Rustas men kanske med några fler funktioner.
 
Redigerat:
  • Gilla
buregatan
  • Laddar…
grymmeoffe skrev:
Fast tråden handlar inte om indego
Ta den diskussion i rätt tråd ;)
Har själv en Kina maskin och efter dom sista uppgraderingarna som är gjorda
Så går det skit bra
Vilket det säkert kommer göra för dig efter ett par uppdateringar
Inte om andra Kinamaskiner heller :rolleyes:
 
peternicklas
MBygga skrev:
Behöver man prisgarantier när det handlar om 5999:- :eek: Tycker det blir för mycket prisfokusering i trådarna när det väl handlar om att få en bra klippare till vettigt pris i första hand. Denna verkar ju väldigt intressant, förmodligen i grunden samma som Rustas men kanske med några fler funktioner.
Men ta en titt på storleken 60 cm. bred och 74 cm. lång. Den hade aldrig fungerat hos mig. För mycket oklippt gräs samt att den inte hade kommit åt överallt.
 
MBygga skrev:
Inte om andra Kinamaskiner heller :rolleyes:
Var det det jag diskuterade ? Inte så att jag gav lite positiv feedback istället för att gnälla på något som jag inte har koll på
 
Det här börjar likna apple vs android trådarna.

Min pappa är starkare än din pappa...
 
  • Gilla
magstorm och 1 till
  • Laddar…
Nejdå inget problem jag vill läsa om denna maskinen
 
  • Gilla
tlsv
  • Laddar…
MBygga skrev:
Behöver man prisgarantier när det handlar om 5999:- :eek: Tycker det blir för mycket prisfokusering i trådarna när det väl handlar om att få en bra klippare till vettigt pris i första hand. Denna verkar ju väldigt intressant, förmodligen i grunden samma som Rustas men kanske med några fler funktioner.

Jag köper gärna billigt :D

Ni andra kan ju köpa två och vaska en...
 
  • Gilla
Andreas Blomkvist och 2 till
  • Laddar…
grymmeoffe skrev:
Var det det jag diskuterade ? Inte så att jag gav lite positiv feedback istället för att gnälla på något som jag inte har koll på
Och vad tyckte du hc77 gjorde då, när du reprimerade hen för sin positiva feedback om annat märke? Jag är inget fan av det märket men vi bör förhålla oss objektiva i våra kommentarer, tycker jag.
 
Redigerat:
Henke2 skrev:
Jag köper gärna billigt :D

Ni andra kan ju köpa två och vaska en...
Självklart är det bra om man kan få ett bra pris för det man vill köpa men det finns gränser för hur långt man skall åka eller hur mycket tid man skall lägga på att tjata för att tjäna några hundralappar men dessa är förstås olika för oss alla :cool:
 
  • Gilla
Tokslut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.