Hej.
Hoppas jag postar på rätt ställe och att någon ev. kan hjälpa mig.

Installerade min MI 632 P igår.
Allt gick bra och den klippte några timmar på kvällen. Sedan var schemat den skulle klippa på måndag först...
Idag drog jag ny elkabel till den så jag bröt strömmen till den en stund tills den nya var på plats. (Skarvade även om slingan på ett ställe)
Sedan skulle jag ställa in den så den klkppte några timmar. Men när jag trycke på OK knappen så displayen startade så stog det internt fel. Kontaktade din fackhandel. O felkoden var M4013. Någon som vet vad detta kan vara? Något man kan nollställa eller liknande? Eller vad som kan ha hänt då den funkade bra dagen innan o jag inte rört klipparen?
 
Kommer du in i menyn? I så fall, gå in på inställningar - service - reset. Den måste nog gå ett varv runt den nya/längre slingan för att kunna räkna ut det nya klippschemat. Hoppas det löser sig för dig.
 
Ja i menyn kommer jag in. Ska prova det o se om jag hittar någon reset. Återkommer. Tack så länge :)
 
Hej har fått samma på min klippare. Hur löste du det? Prövade o göra en reset med nyinstallation, kommer till steget där man ska ställa klipparen i dockstationen. Men där fastnar jag kommer inte vidare därifrån.
 
Hej.
Fick lämna in den så dom ominstallera programvaran tyvärr. Men efter det har den funkat fint.
 
Ok tack för snabbt svar ska kontakta återförsäljaren imon.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.