Svar: Glas
Det vore helt underbart att ha dessa på altanen vid husvagnen så jag och min sjuåriga son kan ligga och mysa med varsin glas i solen under semestern.
 
2, Glas

Vår nybyggda altan för i år kommer att ha ett vindskyddat solhörn, där skulle denna möbelgrupp göra sig perfekt till förmiddagssolen.
 
Glas

Efter en dag på stranden, vad kan vara skönare än att luta sig tillbaka i dessa sängar, dricka en svalkande drink, äta en glass, läsa en bok eller varför inte bara slumra till en stund ..

Sommar och sängar.. Kom och ta mig:)
 
Svar : 2. Glas

Jag skulle bli strålande glad och grannarna gula av avund om jag vann en solsäng.
 
2. Glas

Avkoppling och vila på bästa sätt,
i Wegot's schyssta solsängs-set !
 
Svar: Glas

Något mjukt att ligga på i solen
Sippa drinkar i fina kjolen
Slappa stunder och skön semester
Eller som sittplats på trädgårds-festen

Hoppas på vinst! :)
 
Svar: Glas

Läste précis foljande; Det tar glas en miljon år att brytas ner, vilket innebär att det aldrig slits ut och kan återvinnas en oändlig mängd gånger! Ändelmålenligt perfekta möbler i Kvalité och Material att ha i vår trädgård att nytta av i sommar!
 
Redigerat:
Svar är nr.2 glas. Efter tre års slit med vår stuga behöver vi koppla av något i sommar med, drt gör vi gärna på dessa solsängar!!
 
Svaret är glas.

Solsängen skulle vara perfekt för min snälla sambo som ställt upp och hjälp till i trädgården till vårt nyköpta sekelskifteshus, trots att vi kom överens när vi köpte huset att han bara skulle få ligga och vila och ha det skönt i trädgården och jag skulle göra allt arbete. Men med en ytterst stenig backe och väldigt mycket stora träd som behöver fällas så behövs extra händer och styrka så då har han fått rycka in och hjälpa till. Han är väl värd en solsäng och ett bord där han kan ha sin drink och titta på när jag klipper gräsmattan resten av sommaren.
 
Svar: 2. Glas


Vi har bara vanliga stolar på vår terass och en del yta över
Så det här är precis vad min sambo och jag behöver

Ett par solsängar som är snygga och bra
Det är precis vad vi vill ha!

Att soliga dagar kunna softa och chilla
Utanför vår alldeles egna villa
 
Glas

Med solsängar på altanen, är det lätt att passa barnen
När dom badar i poolen, medan vi lapar i solen
Rotting och glas gör det lätt som en plätt, att tvätta bort stänk och svett
En glass eller drink kanske kan passa, när solen som mest gassa
Det är svårt att inte Wegot gilla, med dessa solsängar vid sin villa
 
Svar: Glas

Det skulle vara underbart att få vila min onda rygg för gravidmagen på en lyxig solsäng.
 
Svar: Glas
En utsjasad husägare ifrån Nacka
sin lyckliga stjärna skulle tacka
om hon vann ett tjusigt Wegot-set
INGET skulle kännas mera rätt
att bara få ligga urskönt, njuta, lapa sol och "slacka"!
 
Svaret är: glas
Här får både jag och två- och treåringen plats i sommar när det är dags för efter lunchen-luren.En rejäl parasoll ovanför så blir det finfint. Deras far jobbar hela sommaren så han får lägga sig där när han kommer hem.
 
Svar: Glas

Efter att precis fått barn nummer två vill min sambo inget hellre än att ligga och ta det lugnt i solen på altanen jag precis gjort klart det sista på.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.