Svar: 2 = Glas

Motivering: frugan och jag köpte förra året var sin solsäng, men tror ni inte våra hundar börjat ockupera dem? =)
Hade varit nice om frugan och jag äntligen får var sin solsäng så får doggisarna behålla våra gamla!
image.jpg
 
GLAS

I dessa två bäddar kan vi vila, fundera på nya projekt
Nu är vi allt annat än subtila, vår trädgård är ju snart perfekt!
 
2. Glas

Med småbarn, jobba hela sommaren utan semester och en massa projekt hemma så skulle varje gång jag får lägga mej ute i nått dylikt som LYX!!
 
Vi har inte råd att köpa utemöbler och terrassen är tom... och om vi skulle få tid och vila vore det fint att få vila kungligt på de här solsängarna.

Rätt svar är Glas
 
Svar 2 Glas

Vi gjorde ett misstag när vi bara skaffade en solsäng till vårt nya trädäck.
För husfridens skull hade denna suttit som en drink i solnedgången.
Sen att den är snygg och passar våra övriga utemöbler gör ju inget!!
 
Efter 4 år, av renovering av huset, flyttat 30 mil från familj och vänner, blivit arbetslös pga arbetsbrist, och får bara jobba på obekväm, då inga vill ha dessa pass:) inte haft semester mer än 1 vecka i följd dom senaste 5 år, fått barn, gått isär, barnets far har haft fotboja och blivit av med körkortet, så känner jag att längtan att få luta mig tillbaka och bara njuta av dom få varma sommardagarna, skulle göra att kan kanske orkar fortsätta kämpa på:) för trots allt, så orkar jag kliva upp på morgon och känna att jag är lycklig. Även om det är kämpigt ibland:)

Rätt svar är: glas
 
Scar : glas

Min altan är ganska tom så som den ser ut nu. Ett par solsängar hade varit perfekt för att kunna utnyttja altanen.
 
Svar 2: Glas

Nu är 6 års renovering äntligen klar och terassen står tom och behöver möbleras, detta blir pricken över i:et och ger dessutom en välbehövlig avkoppling!
 
D09
Svar glas

Är inte redo för kistan än men behöver ligga ner lite i sommar och bara ta det lugnt :)

Vinner jag 2 stolar så kommer jag garanterat få ligga i sommar =D
 
Redigerat:
Svar: 2 Glas

Jag skulle verkligen uppskatta att fira bröllopsdagen i början av juli med en flaska skumpa och dessa fina solsängar! Skulle bli en härlig överraskning till min fru.
 
Svar: Glas

Vi har precis blivit klara med våran altan som vi har slitit med under hela våren. Nu vill vi bara njuta av att vara på den resten av sommaren och då skulle det passa bra med de snygga stolarna från wegot.se!
 
Svar: GLAS

I en solsäng vill vi nu sola, när barnen är lediga ifrån skola,
i sköna sängar som dessa, vill vi gärna i solen ligga och pressa!!!
 
Svar: Glas.

Ett par lyxiga solsängar bör alla ha, så man kan njuta av sommaren var da.
 
Vi har precis köpt ett fritidshus och påbörjat altanbygget.
Två solsängar hade blivit helt grymt på våran altan när semestern börjar.
Tror dock att jag inte kommer få njuta så mycket av dem själv utan frugan och ungarna kommer lägga beslag på dem ;)
 
Svar: Glas

Motivering: Ser fram emot en lat och skön semester i solen på dessa underbara solsängar. Maken kan dessutom få servera en härlig och iskall drink som får stå på det suveräna glasborden bredvid solsängen. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.