svar glas

solsängar hade gjort sig bra på altanen som blev lite för dyr och därför inte är möblerad ännu.
 
Glas.
Sommarstugeprojektet går vidare och förra helgen blev inglasningen av altanen klar, med ett soldäck utanför. Ett par sköna solsängar kommer att fulländad den delen, och i dom vill jag njuta när jag vilar mellan fortsatta byggnationer. Risken är väl dock att pauserna blir lite väl långa... :)
 
2; Glas är svaret :)
Har nyss byggt en ny solterrass så vad kan vara bättre än att förgylla den med dessa 2 solsängar :)
Hjälp mig i mitt "möbleringsproblem" och låt mig få njuta av sommaren i dessa 2 sköna solsängar :)
 
B
Svar: 2, glas.

Jag tänker inte lyxa till det själv utan låta sambon göra det istället medan jag snickrar, klippet gräs eller gör något annat roligt. Kan tänkas att jag kommer vila ögonen på hon emellanåt medan hon solar.
 
j.f.s
Svar 2. Glas

Frugan vill ha divan att solbada i och dessa skulle passa perfekt ihop med våra andra konstrottingmöbler från Wegot.se. ;)
 
Svar 2, Glas

Nästan halvvägs i altanbygget som folk här påbyggahus kan följa där jag uppdaterar allt jag gör samt redovisar varenda krona. Pengarna har tyvärr stuckit iväg en hel del redan och dyrare kommer det att bli. Kommer kännas lite tomt med 152kvm altan och inte några möbler alls. De sista kronorna vi lyckas spara kommer att gå till en stor kattgård till våra innekatter. Därefter ska vi börja tänka på möbler.

Skulle vara skönt att njuta lite av sensommaren liggandes med en kall öl.
 
2. Glas

Nyinflyttade i hus, kommer bygga altan nu i sommar. Solsängarna hade ju passat perfekt på den. Då ska jag ligga där hela sommaren när jag byggt klart. Kommer bli höjdpunkten på alla grillfester vi ska ha, alla kommer vilja ligga i dom.
 
Svar: 2 glas
Med solsäng behöver vi inte åka på däng. Sång och säng är vår plats med sommarens refräng.
 
2) glas

Vi önskar en lat sommar utan stress i dessa två underbara liggfåtöljer !
Dem ropar på oss ;)
Soliga hälsningar Anna & Erik
 
Svar: 2. Glas

Jag i den ena, min man i den andra & Sangrian på bordet. 🌞🍹
 
Glas

Hade lyxat till det med att sova ut tillsammans med vårt första barn som kommer i augusti. Hade varit lyxigt att få sova ute tillsammans.
 
Svar: Glas

Vi har precis byggt en ny solterass och det vore häftigt att få överraska frun med dessa vackra solstolar :)
 
1. Glas
2. Hoppas på möjligheten att relaxa med min sambo i varsin skön solsäng mellan målningspassen i sommar :D I höst bär vi in dem i uterummet och njuter av allt vi åstadkommit med varsitt glas rött framför kaminen!
 
Svar: Glas.

Det pusslas med dubbla stolar
när vi sträcker ut och solar
för det som fattas vårt altan-häng
är varsin lyxig solsäng!
 
1. Glas
2. Jag hoppas ju förstås på en sommar full av sol och värme och massor av lata dagar! Då passar det här setet perfekt! Jag skulle lyfta ut traven med olästa böcker, ladda en bricka full med godsaker och fälla upp parasollet och sen är det bara att sätta igång att njuta och leva lyxliv á la Saint Tropez.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.