Sökt runt på internet i jakt på butiker som saluför Swenova. Fattigt med det. Någon som vet återförsäljare som man kan beställa broschyrer ifrån, eller ännu bättre, någon lokal(Luleå)?

Finns det tillbehör/luckor från andra tillverkare som passar eller är det måttbeställa och använda befintliga tillbehör som gäller?
 
Jag sökte lådinsats till ett Swenovakök men hittade inget. Köpte Ikeas Maximera som passade.
Vad söker du?
 
Jag vill byta ut luckorna vi har som har träram med glas i mitten mot vanliga solida vita i värsta fall. Helst vill jag hitta luckor i någon mörkgrå kulör och byta ut rubbet. Vill även utöka hyllan där inbyggnadsugn sitter med kaffemaskin och micro. Jag vill köpa lådinsatser av alla möjliga tänkbara sorter typ bestik, kryddor,mm. Idag har vi endast för bestiklådan som jag inte kan tänka mig är orginal, ser mer ut som nått från biltema. Jag är även på jakt då vi byter bänkskivor nu efter dom där runda metalbitarna som monteras direkt i bänkskivan som man kan ställa kastruller på...

Jag ser att Swenova var/är en budgetversion av Ballingslöv när jag söker här på forumet. Kan det tänka sig att dom har samma infästningar/mått så Ballingslövs saker passar? Vet butiken här i stan som säljer balingslöv ska prova åka förbi där och kolla om dom har pejl...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.