Måste finnas fler ställen som har denna nu? Hittar inga vettiga priser alls.

168:- på Amazon nu, det borde den väl vara värd?

Med tanke på prisraset och att man inte hört så mycket om den på sistone så kanske den inte var så bra ändå?

Jag har en hel del väggar kvar att gipsa så jag testade att köpa en, blir inte förrän nästa år jag kommer igång med det jobbet men det ska bli intressant och se hur det går.

bild.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Stefan N skrev:
Jag har en hel del väggar kvar att gipsa så jag testade att köpa en, blir inte förrän nästa år jag kommer igång med det jobbet men det ska bli intressant och se hur det går.

[bild]
Testat ännu?

ullberg
Det arga snickaren-program som nämns i första posten (eller ett annat där blade runner används) går just nu i repris, var det därför du halkade in här? ;) Jag har inte provat den själv men sett den användas och då tycktes det funka...

Jag har inte kört den skarpt, har dock testat funktionen på en liten gipsbit och det funkade mycket bra.

ullberg skrev:
Det arga snickaren-program som nämns i första posten (eller ett annat där blade runner används) går just nu i repris, var det därför du halkade in här? ;) Jag har inte provat den själv men sett den användas och då tycktes det funka...
Jepp, såg reprisen idag! =)

Jag har använt blade runner en hel del och kan inte tänka mig något annat sätt att kapa en gipsskiva!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.