Vi skall precis lägga hela garageuppfarten med s:t erik rustik 20x20cm och sedan som en inramning
där man kör upp mot garaget lägga vanlig marksten i måtten 20x13cm och i dessa stenar skall det vara led lampor som liksom lyser upp vägen upp mot garaget. Har inte sett så många bilder på detta, men det kan bli lite bra.

Är det någon här som gjort så här och kan dela med sig av lite bilder och annan matnyttig information kring detta, som tex hur många lampor på varje sida och annat
 
Det är väl bara att göra studiebesök i vilket villaområde i Stockholms förorter som helst.

Smaken är som baken, men gillar man landningsbanor tycker man säkert det är snyggt.
 
Sett ett fåtal och jag tycker det ser lustigt ut. För att lysa upp garage platsen så hade jag nog valt lite belysning i en mur eller något som lyser neråt så man har lite lyse att traska i. Ta en titt förbi Volvo i Göteborg? Tror det är där de har mängder med sån här belysning. Lite effektfullt men att stirra ut från köksfönstret. De vet de fan om jag skulle tycka om att ha.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.