500 kvm
HQ 305
04:00-07:00 Då sover barn och buset på väg hem från krogen har gått och lagt sig. Barn och fyllehundar... ;-)
 
  • Gilla
kysan
  • Laddar…
erikssonjorgen skrev:
500 kvm
HQ 305
04:00-07:00 Då sover barn och buset på väg hem från krogen har gått och lagt sig. Barn och fyllehundar... ;-)
Bara tre timmar per dygn? Antar att din gräsmatta har en enkel layout samt att du klipper den sju dagar i veckan. Upplever du mattan som jämnt klippt ändå?

Min matta är bara ca 350m2 och U-formad (inga öar) men jag måste klippa 10 timmar per dag fem dagar i veckan för att jag skall bli nöjd.
 
Nu går lilltjejjen på dagis så har ställt om till 09.00–ca 12.00 varje dag.
 
Thordh skrev:
Bara tre timmar per dygn? Antar att din gräsmatta har en enkel layout samt att du klipper den sju dagar i veckan. Upplever du mattan som jämnt klippt ändå?

Min matta är bara ca 350m2 och U-formad (inga öar) men jag måste klippa 10 timmar per dag fem dagar i veckan för att jag skall bli nöjd.
Faktiskt bara varannan natt. U-form runt villan. Väldigt nöjd. Gräsytan är nog inte mer än 400 kvm efter att odling och trädäck är borträknat.
 
MagnusSt skrev:
Min son har alltid sett robotklipparen som en lekkamrat man kan sparka på och stå i vägen för, Här är han drygt 2 år...

[länk]
Gammal post, men måste ändå kommentera vilken vårdslös förälder du är som låter en tvååring ens vara nära roboten och sparka på den. Titta på bilden när den kör över krönet, där får du ju in hela huvudet på din tvååring utan att någon sensor säger stopp. Du borde skämmas och tänka om.

ei4ms0.jpg
 
  • Gilla
Jonas Hedberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.