anden2000 skrev:
Idag på Bauhaus så hade Essve fått kraftigt utökad hyllplats och tre killar med Essve-kläder höll på och packade upp pallvis med skruv och annat. Det såg ut som att det nu närmade sig 100 hyllmeter med deras små gröna lådor.

Verkar som det går bra för dom.
Vilken bauhaus va det?
 
Järfälla.
 
Hittade den här på min cykeltur i skogen idag
1402217964983.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Är det detta som kallas skogens gröna guld?
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
ceson skrev:
Hittade den här på min cykeltur i skogen idag
[bild]

Är det detta som kallas skogens gröna guld?
Är det kokain i?
 
Någon har råd med nypriset på boxarna och skruvlådor isf ;)
 
Nyfniken skrev:
Är det kokain i?
Inte nu längre;)
 
Har för mig att jag har sett någon sådan där, som varit en "geocachburk". Kan ju ha varit någon som inte insett "andrahandsvärdet" på en burk som har innehållit skruvar......

Det var inte en slarvit gömd geocach som du "hittade" i skogen (y)
 
Ni vet väl att essboxarna är godkänd för livsmedel? Tycker det ser ut som det varit potatissallad i...:cool:
 
Nej ingen har rätt, det var vit färg som varit i burken. Lite omväxling till alla McDonaldsförpackningar och ölburkar som går att släpa hur långt som helst fulla men tydligen helt omöjliga att flytta tomma.;)
 
  • Gilla
helder och 1 till
  • Laddar…
ceson skrev:
....McDonaldsförpackningar och ölburkar som går att släpa hur långt som helst fulla men tydligen helt omöjliga att flytta tomma....
Dagens sanning :)
 
ImageUploadedByTapatalk1405148149.038172.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Byggahus har riktigt dåligt inflytande på min ekonomi.... Får definitivt sluta läsa festool trådarna innan det slutar illa :D
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Bra pris någonstans?
 
corre skrev:
Bra pris någonstans?
Har inte hunnit läsa mig till vad som är bra/dåligt pris. Köpte lite udda lättbetong skruv på bauhaus igår och snubblade över en skylt, köp 8 lådor så får du essbox för 169:-.

Edit: kan tillägga att alla skruv paket för omkring 50:- var slut så jag misstänkte att priset var okej :)
 
Woody/Sotenäs Trä har länge kört att man får väskan om man fyller den. Ca 8 pkt.
 
Goteborg skrev:
Har inte hunnit läsa mig till vad som är bra/dåligt pris. Köpte lite udda lättbetong skruv på bauhaus igår och snubblade över en skylt, köp 8 lådor så får du essbox för 169:-.

Edit: kan tillägga att alla skruv paket för omkring 50:- var slut så jag misstänkte att priset var okej :)
Bra inköp!

Har så smått börjat fylla min 2:a Essbox med skruv, tanken är dela upp dom i en för inomhus och en för utomhus på sikt. :)
Jag gillar Essves tänk, och hoppas de kommer köra på för lång tid framåt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.