Vilken färg vill du ha på Byggahus?

  • Antal röster
    138
Nu testar vi grönt. Ska sova på saken, men nog var den gamla bättre ...?
 
Svart och grönt är ju ingen riktig höjdare..

Screen Shot 2014-05-27 at 15.21.27.png
 
Att lägga krut på nått så oväsentligt, lite att göra ?
 
Ja, jag föredrar den gamla färgen.
 
  • Gilla
Herr_JT
  • Laddar…
M
Jag tycker den gamla var bättre. Även om jag oftast är förändringsivrare...
 
Krilleman
Jag gillar det gröna! (y) Lite förändring har aldrig skadat, eller är detta ännu ett I-lands problem? (Lite som när chipsen är för små för att dippa eller när colan är för kall för att dricka?)
 
Tyckte väl sidan såg annorlunda ut, känns lite som man hamnat i trädgårdsdelen i forumet.
 
Trevligt med grönt har är det tack vare valresultatet :)
 
Varför har man en omröstning om vilken färg användarna vill ha och sen ändå inte väljer något av de förslagen som fick flest röster?

Spelar iofs ingen roll men om man nu vill framstå som lite så där trevligt demokratisk och sen diktatoriskt bestämmer själv ändå......mest en liten undran ;)
 
ullberg
oceanis skrev:
Varför har man en omröstning om vilken färg användarna vill ha och sen ändå inte väljer något av de förslagen som fick flest röster?

Spelar iofs ingen roll men om man nu vill framstå som lite så där trevligt demokratisk och sen diktatoriskt bestämmer själv ändå......mest en liten undran ;)
Som alla folkomröstningar i Sverige då....
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Omröstningen är till för att Byggahus vill veta vad vi medlemmar tycker, enligt trådstarten, inte för att vi ska få bestämma ;)
 
Marlen Eskilsson skrev:
Jag är lite trött på den blå/gröna färgen vi har på Byggahus idag och skulle vilja byta till något annat. Frågan är bara till vad?

Det skulle vara roligt att höra vad ni andra tycker. Vi har tagit fram 4 förslag, rösta på din favorit!

Naturligtvis går det också bra att lämna andra förslag än de vi tagit fram. Länka då gärna till någon sida som har den färgen så att vi ser vilken nyans du menar.
Gör så man får väja själv. Spara valet i en cookie eller i inställningarna för ens konto.
 
Hemmakatten
Jag tycker designen är lite gammaldags charmig. Att förändra efter årstiderna är lite roligt. Men nu på försommaren (för oss som inte bor i Skåne) vore det trevligare med en lite skirare, ljusgröngul färg som sedan övergår i mörkare grönt framåt augusti.

Helt oviktigt egentligen, men lite skog.
 
Varför är "listen" med datum för inlägg samt "Svara"/"Citera"/"Rapportera" grå ibland och grön på vissa????
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.