Svar 1

Äntligen! En finurlig manick som får bevattningen ur världen på ett litet kick.
Definitivt en grunka som skulle kunna hjälpa mitt växthus att prunka.
Eftersom jag föredrar att så och skörda framför att bära vattnets tunga börda,
så hoppas jag att denna motivering för priset är rätt så att jag i sommar kan se fram emot att få hjälp med vattningen på detta sätt.
 
Svar 1.

Det här systemet vore perfekt! Vi har precis fått igång vårt växthus och det hade varit toppen att ha detta system när vi åker till släkten på andra sidan Sverige.
 
Svar: 1

Denna skulle göra sig bra för husefriden då jag alltid glömmer att vattna!
 
Matzeball
Eko, Kulturarv och Topline

Då jag veckopendlar till jobbet så kommer jag hem till väldigt ledsna växter om det varit soligt under veckan.
Det vore lysande att ha en Sol-automat som vattnar åt mig.
Jag visste inte att det finns en som går på sol.
 
1. Eko, kulturarv och topline

För en hobbyodlare från Västerås
Brukar växthuset varje sommar förgås
Familjen kräver odlaren skall åka bort för semester
En vattningsanläggning vore en bas för sensommarens fester
Då kan alla njuta av växthus-odlade grönsaker i salsa sås
 
Svar 1
Så att mina tomater inte torkar ut. Vill kunna erbjuda barnen egenodlade grönsaker.
 
Svar 1

Jag har just planterat en massa saker i sommarstugan men kan inte vara där annat än på helgerna fram tills semestern. Så en hjälpreda som vattnar åt mig skulle nog öka chansen för god skörd.
 
Svar 1.
Har kommit hem från semestern till ett växthus med helt gula och nedvissnade växter. Orsak, åskan tog bevattningstimern.
Har också kommit hem till växter nästan drunknade i vatten. Orsak, timern matar på utan hänsyn till vädret.
Slutsats, jag tror inte på en 100% fungerande automatik.
 
Svar:
Alternativ 1

Motivering:
Grönt är skönt även då man reser bort, och det gör vi alltid 2-3 v. Vill ha! :)
 
Svar: 1

Min kära hustru har värkproblem men får lite energi av att pyssla i trädgården, men att bära vatten är svårt. Detta skulle kunna göra henne lite mindre beroende av bärhjälp och underlätta lite för henne.
 
Svaret är 1.

Min motivering blir helt enkelt att min Sambo är sjuk och trotts detta så tjurar hon på med att det ska vattnas i rabatterna trotts att kroppen hennes inte orkar med det. Denna produkt skulle kunna få henne att slappna av och jag slipper springa som en tok när jag kommer hem från jobbet.
 
1. Eko, kulturarv och topline

Jag borde vinna för minna nya grannar (bor i radhus) är snälla och rara och har gjort fint på sin tomt och skulle bli jätteglada ifall det var lika snyggt på vår tomt (där det är lite si och så med växtligheten eftersom de inte alltid får vatten när de behöver det).:surprised:
 
Svar 1

Min kära mor som är änka och jobbar och står i så hinns inte alltid trädgården med. Snart stundar hennes födelsedag, så en underbar födelsedags present till henne blir den här vinsten :)

Tobias Eriksson, lilsanto08@comhem.se
 
Svar 1 dvs Eko Kulturarv Topline
Med Impectas soldrivna bevattningspump skulle jag kunna ställa ut krukor på sommarstället långt tidigare på säsongen, även fast jag bara är där på helgerna. Något jag länge har drömt om att skaffa - en enkel och trygg bevattningslösning, som fungerar när jag är borta och som dessutom är miljövänlig.
MVH
Jessica i Skåne
 
Hej!

Svar: Alt. nr 1.

Jag har alltid älskat trädgårdsarbete; gillar t.o.m att rensa ogräs!
Tyvärr så har jag blivit kroniskt sjuk, bl.a i flera typer av reumatism, och klarar inte längre av att sköta trädgården som jag vill. Till och med vattningen ställer till stora problem, då jag t.ex inte längre kan bära en vattenkanna eller en tung trädgårdsslang...
Både jag, växterna och omgivningen skulle verkligen uppskatta Impectas soldrivna bevattningssystem! :)

Skön sommar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.