En L-cool med några tyska premiumöl skulle inte vara fel :p
 
  • Gilla
ceson
  • Laddar…
Rutlands har 10% på allt med koden MAYHOLIDAY
 
Mikael_L
pjodden skrev:
Rutlands har 10% på allt med koden MAYHOLIDAY
Inte lätt då man inte vet vilket företag det är, inte ens vilket land det ligger i. :confused: Finns det hemsida?
 
Mikael_L skrev:
Inte lätt då man inte vet vilket företag det är, inte ens vilket land det ligger i. :confused: Finns det hemsida?
Sorry, huvudet var inte med riktigt.
http://www.rutlands.co.uk
 
Mikael_L skrev:
Inte lätt då man inte vet vilket företag det är, inte ens vilket land det ligger i. :confused: Finns det hemsida?
http://www.rutlands.co.uk/
:)
 
Mikael_L
OK.
Jag provade både rutland och rutlands och både .de och .uk. Men inte .co.uk , jag är inte så bra på det här ... :surprised:

Men nu har jag kollat in deras hemsida. :)
 
Mikael_L skrev:
OK.
Jag provade både rutland och rutlands och både .de och .uk. Men inte .co.uk , jag är inte så bra på det här ... :surprised:
Google is a surfers best friend. :)
 
Mikael_L
Jo jag provade att oogla också, men fick träffar om landskap och regioner och sånt, och då lessnade jag och skrev i tråden här istället.

Jag kollade just nu, det är om jag googlar "rutland" som det blir så, jag gav helt enkelt upp för snabbt ... ;)
 
Mikael_L skrev:
Jo jag provade att oogla också, men fick träffar om landskap och regioner och sånt,
Ja det är lite märkligt hur olika användare får olika resultat. Vet inte riktigt om jag vill veta hur Google "hanterar" detta. :confused:

För mig ger dock rutlands en direkt fullträff:

Untitled.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alfredo skrev:
För mig ger dock rutlands en direkt fullträff:
Det har ju med användaren att göra...cookie´s you know?
Så google har lärt sig att du vart inne på Rutland´s ett par tusen ggr..... :cool:
 
Hemmakatten
Ja, de är smarta de där rackarns datorerna. Och Google är till och med så smart att de ger förslag på träffar utifrån vad du tittat på för sidor tidigare. Vilket kan vara både bra och dåligt....
 
fast i detta fall är det nog så enkelt att den ena har googlat på "Rutland" och den andra på "Rutlands"
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Ang GSR: Beijer säljer sin i kartong. På tools/järnia är det i l-box. Funderar än.. :p
 
Mikael_L skrev:
Jo jag provade att oogla också, men fick träffar om landskap och regioner och sånt, och då lessnade jag och skrev i tråden här istället.

Jag kollade just nu, det är om jag googlar "rutland" som det blir så, jag gav helt enkelt upp för snabbt ... ;)
Testa Google istället för Oogle så hjälper det kanske 😉😃
 
  • Gilla
noone70 och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.