Hej behöver lite hjälp med appen Visonic 2 go. En del larmfirmor tar ju betalt för att programmera in den så den synkar med centralapparaten. Är det någon som vet hur man gör utan att behöva betala dyra pengar. Jag har ett Powermasterlarm och det kan ju inte vara för avanserat att programmera appen själv. Eller skall jag göra det genom den larminstallatören jag köpte larmet ifrån?
 
Beror ju på, har du egen server som den är ansluten till då lägger du bara in dom uppgifterna som larmet har ifråga om ip-adress m.m? Annars får du ta kontakt med den som levererade larmet till dig för att "få" en ip-adress som du använder till din smartphone/surfplatta...
 
Musto skrev:
Beror ju på, har du egen server som den är ansluten till då lägger du bara in dom uppgifterna som larmet har ifråga om ip-adress m.m? Annars får du ta kontakt med den som levererade larmet till dig för att "få" en ip-adress som du använder till din smartphone/surfplatta...
Då jag saknar server så måste jag helt enkelt ta det via larmfirman. Tack för svaret
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.