Man kan bevaka ett forum, men man kan inte via webb eller mobilsajten få en lista på sina bevakade forum, eller? I BH-appen kan man det under Favoriter -> Forum. Vore trevligt om det fungerade på alla tre ställen.

Jag skulle även önska en funktion för att dölja forum. Jag vill t.ex dölja Robotgräsklippare och vill inte se inlägg om pimpade polisgräsklippare under Senaste & nya inlägg. Men det ska naturligtvis finnas kvar under listan på alla Forum.
 
Högst upp på websidan finns en svart list med valet Bevakningar.
 
Den visar trådar som jag deltagit i eller lagt bevakning på, inte hela forum.
 
Ja tänk vad bra om man kunde dölja och därmed slippa alla dessa trådar om gräsklippare, som aldrig tar slut.
 
Bo.Siltberg skrev:
Man kan bevaka ett forum, men man kan inte via webb eller mobilsajten få en lista på sina bevakade forum, eller? I BH-appen kan man det under Favoriter -> Forum. Vore trevligt om det fungerade på alla tre ställen.
Nje, Det finns på vanliga sajten men eftersom det inte är stylat så är det så gott som oanvändbart i dagsläget. Klicka här http://www.byggahus.se/forum/usercp.php och skrolla längst ner på sidan.
 
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Jo men för tusan där satt den ju! Ok, ser väl inte så snyggt ut men jag är van sånt...
Och om jag då dessutom bevakar de forum jag inte vill läsa så blir det bara tre musklick för att markera alla inlägg som lästa.
Därefter fungerar <http://www.byggahus.se/forum/search.php?do=getnew> bra, då får jag "resten".
 
Lolle skrev:
Ingen som har idé för hur man får det att fungera att se vilka forumkategorier som har nya trådar eller inlägg i ens favoriter i mobilen?
Bo.Siltberg skrev:
Man kan bevaka ett forum, men man kan inte via webb eller mobilsajten få en lista på sina bevakade forum, eller? I BH-appen kan man det under Favoriter -> Forum. Vore trevligt om det fungerade på alla tre ställen.
Idag har vi fixat så att man inte bara ser bevakade forumtrådar utan även bevakade forum under Bevakningar. Så här ser det ut på datorn:

Ska?rmavbild 2016-02-09 kl. 13.01.28.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och så här ser det ut i mobilen:

IMG_7637.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Från och med imorgon har vi även fixat så att Bevaka-knappen (eller stjärnan i mobilen) som syns ovanför listan över forumtrådar tar hänsyn till den bevakningsinställning man gjort under inställningar.
 
Redigerat:
  • Gilla
Bo.Siltberg
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.