image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi har alla olika syn på säkerhet:) när vi gjera ihop dom här nockarna hängde vi i rep på femtio meters höjd med lilla Bordssågen fastspikad i taket mens vi höll spånen i handen mens vi såga dom till rätt form utan klyvkniv eller Suva :) ändå tyckte vi bilresorna var det farligaste med vårdat jobb:) nu har jag blivit äldre o förståndigare
 
Det där var väl inget ni hängde ju i rep. Och sågen satt ju i alla fall fast.

pär
 
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
Heggeland skrev:
[bild]Vi har alla olika syn på säkerhet:) när vi gjera ihop dom här nockarna hängde vi i rep på femtio meters höjd med lilla Bordssågen fastspikad i taket mens vi höll spånen i handen mens vi såga dom till rätt form utan klyvkniv eller Suva :) ändå tyckte vi bilresorna var det farligaste med vårdat jobb:) nu har jag blivit äldre o förståndigare
Fy fan!

Jag hade inte ens tagit det jobbet om jag fått fakturera 1 000 000 i timmen.
 
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
hantverkare1 skrev:
Fy fan!

Jag hade inte ens tagit det jobbet om jag fått fakturera 1 000 000 i timmen.
Fast det är ju en Win/Win-situation. Trillar man ner, behöver man inte göra mer. Fakturerar man en mille i timmen, så behöver man inte heller göra mer. Bara att köra på ;-)

PS. Jag är imponerad. Jag själv hade nog tvekat. DS
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
ja det blev en massa extra jobb om man tappa hammaren:)men sjukt kul jobb å åka runt i Sverige o renovera o tjära kyrktak.kan varmt rekommenderas men man måste tänka sigför fel gör man bara en gång o man hinner inte lära sig nå av mistaget heller:)
 
Och man behöver inte ens gräva sin egen grav om man gör fel:)

Men respekt för höjden!
 
Redigerat:
  • Gilla
Heggeland
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.