Rätt svar: X Turbostarter

Motivering:
En bild säger mer än tusen ord…
När maken grillar kan det sluta med mord.
Med Landmanns gasolgrill ska vi nog slippa andningssvårigheter.
Ställer mig själv vid grillen så vi slipper mer dumheter.

IMG_3758.jpg
 
Svar x
Skickar in en bild på min sons grillplats. Totalt sönderrostad och de senaste åren har han grillat på engångsgrillar eller lånat vår lilla grill som vi har med på semestern. Ja, bilden är givetvis något arrangerad men in facto så är inte grillplatsen det. Precis så rostig som den ser ut är den. Skulle gärna vilja vinna grillen så att jag kan överraska honom med en sprillans ny häftig grill lagom till hans födelsedag nu i maj när grillsäsongen tar fart på alvar.
20140409_131902.jpg
 
Rätt svar: X.
Detta är än så länge min bästa grillbild men hoppas kunna göra en bättre i framtiden med hjälp av en gasolgrill som kommer även göra mig till en grillmaster!
image.jpg
 
Rätt svar: X

Som synes är det ju totalt livsfarligt att grilla! Med en ny lyxig grill skulle både jag och min bil må bättre!

ImageUploadedByByggahus.se1399294042.280279.jpg
 
Svar: X

image.jpg

Det är ju lite trångt
 
Jönköping-20140501-00974.jpg

Sommar utan Grill och Grillat är som Kärlek utan kyssar eller Kaffe utan grade :)
 
sir_erken skrev:
Svar x.
[bild]
Här kommer motiveringen också;

När man ska grilla en sådan höna, får man att glöden räcker böna.
Jag skulle vilja ha en Landman gasol, då skulle jag i lugn och ro kunna utbringa en skål.
 
Hej! Svaret är X. Turbostarter.

I vår familj grillar vi året om! Jag går emot strömmen och lägger upp en lite kyligare bild. Tyvärr lite suddig men visst ser grillad mat ännu godare ut med lite snö i bakgrunden ;)

grill.jpg
 
Svar X.

Grillmästaren Grillbild.jpg
 
Tycker många verkar lägga på för mycket mat på grillen. Glöden måste få syre!
 
[h=2]X Turbo starter[/h] Entrecote grill på balkongen.jpg
 
Redigerat:
Svar x

Grillar på en provisorisk grill, midsommaraftonskväll
Midsommar_grill.jpg
 
Grilla med Gasol?
 
X. Turbostarter dunken 094.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.