Svar=X
2013-07-09 13.37.59.jpg Högrevsburgare med bacon och ost.
 
  • 2013-07-09 13.38.16.jpg
  • Gilla
Hemmakatten
  • Laddar…
image.jpg
Svar: X

Efter en hård arbetsdag...
 
  • Gilla
MagnusSt
  • Laddar…
mrgorgo skrev:
Svar=XHögrevsburgare med bacon och ost.
Hehe, den där ser ut som min polarens burgare han gjorde på vår förra burgernight, dock ingen överflöding sallad utan bara massor med cheddar och mayo:D

1006078_10151588680087934_1206164762_n.jpg
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
1 (6).jpg
Man tager vad man haver brukar man säga... Men nu vill jag nog köra på en riktig grill.

Svaret på frågan är X, Turbostarter.

Jag skulle vilja vinna eftersom att jag den 1 Juni ska flytta till ny lya med stor balkong, så grillen skulle verkligen platsa bra där! :)
 
X. Turbostarter

grillbild.jpg

Eftersom min gamla grill har gått hädan, vore det kanon att få inviga grillsäsongen 2014 med en Landmann :)
 
Redigerat:
Svar: Turbostarter.
Här grillas året runt, allt vad våra gäster behagar, men den stackars grillen har sett bättre dagar.
Grannarna skrattar eftersom det i botten börjat rosta hål. Snart förlorar vi både kött och kol.
-Så låt vårt grillos från en Landmanngrill stiga. Det skulle få alla skämtsamma grannar att tiga.
grillning_n.jpg
 
Svar: X Turbostarter

image.jpg
 
Bästa bild vet jag inte kanske... Världens grillmiddag på gång, dock för liten grill med ingen grillglöd! Den här bilden var innan vi fick barn, liten redan då!

Rätt svar: X
image.jpg
 
Svar: X


image.jpg

Det blev en hoppborg till grabben istället för ny grill.
Så en Landmann hade jag inte tackat nej till.
 
  • image.jpg
Turbostarter heter den

Behöver verkligen en grill så jag slipper grilla på detta vis.
DSC_0036.jpg
 
20140418_170240.jpg
Svaret är X
 
Grilltändaren heter "Turbostarter"

Jag skickar en bild som föreställer en god vän som är en duktig grillmästare och brukar bjuda
sina vänner på fantastiskt grillat kött.
Han har en vanlig kolgrill och med en gasolgrill från Landmann kunde han säkert uppnå ännu
bättre resultat.
Vinner jag, då ger jag honom grillen i preesent, för han är värd den. Grillmästaren.jpg

 
Rätt svar: X
Ibland kan den enklaste grillningen bli helt underbar...

IMG_8485.jpg
 
Svaret är X Turbostarter
Och motiveringen är att 9 maj fyller jag fyrtio och ska bjuda på grillat
DSC_0097.jpg
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.