25 491 läst · 75 svar
25k läst
75 svar
Avslutad: Skicka in din bästa grillbild och vinn lyxig gasolgrill
Renoverare
· Stockholm
· 18 318 inlägg
Man tager vad man haver brukar man säga... Men nu vill jag nog köra på en riktig grill.
Svaret på frågan är X, Turbostarter.
Jag skulle vilja vinna eftersom att jag den 1 Juni ska flytta till ny lya med stor balkong, så grillen skulle verkligen platsa bra där!
Svar: Turbostarter.
Här grillas året runt, allt vad våra gäster behagar, men den stackars grillen har sett bättre dagar.
Grannarna skrattar eftersom det i botten börjat rosta hål. Snart förlorar vi både kött och kol.
-Så låt vårt grillos från en Landmanngrill stiga. Det skulle få alla skämtsamma grannar att tiga.
Här grillas året runt, allt vad våra gäster behagar, men den stackars grillen har sett bättre dagar.
Grannarna skrattar eftersom det i botten börjat rosta hål. Snart förlorar vi både kött och kol.
-Så låt vårt grillos från en Landmanngrill stiga. Det skulle få alla skämtsamma grannar att tiga.
Grilltändaren heter "Turbostarter"
Jag skickar en bild som föreställer en god vän som är en duktig grillmästare och brukar bjuda
sina vänner på fantastiskt grillat kött.
Han har en vanlig kolgrill och med en gasolgrill från Landmann kunde han säkert uppnå ännu
bättre resultat.
Vinner jag, då ger jag honom grillen i preesent, för han är värd den.
Jag skickar en bild som föreställer en god vän som är en duktig grillmästare och brukar bjuda
sina vänner på fantastiskt grillat kött.
Han har en vanlig kolgrill och med en gasolgrill från Landmann kunde han säkert uppnå ännu
bättre resultat.
Vinner jag, då ger jag honom grillen i preesent, för han är värd den.