MaxPax skrev:
Hur får man värdet till 2700 när samma högtalare går att beatälla för 800kr inkusive frakt?

Oseriöst att låtsas att det är värt mer än det faktiskt är ärligt talat. Det var samma med högtryckstvätten som hade över 3000 i värde åsså finns exakt samma paket på siba för 1700. Är det bara jag som tycker att det är att luras?
Håller med...
 
Hur kommenterar byggahus detta, känns som falsk marknadsföring?????
 
MaxPax skrev:
Hur får man värdet till 2700 när samma högtalare går att beatälla för 800kr inkusive frakt?

Oseriöst att låtsas att det är värt mer än det faktiskt är ärligt talat. Det var samma med högtryckstvätten som hade över 3000 i värde åsså finns exakt samma paket på siba för 1700. Är det bara jag som tycker att det är att luras?
Totalt vinstvärde var 2700:-. Rek pris kanske är runt 900:-/st. Sen var det tre vinnare som skulle vunnit så det blir 2700:-.
Men som sagts tidigare så saknas det två vinnare.
 
Svar X

Perfekt när man jobbar ute antingen på landet eller med båten och varför inte vid trädgårdsarbetet. Dessutom kan man ändå höra om någon vill något eftersom rop hörs också
 
M
verktygsgurun skrev:
Totalt vinstvärde var 2700:-. Rek pris kanske är runt 900:-/st. Sen var det tre vinnare som skulle vunnit så det blir 2700:-.
Men som sagts tidigare så saknas det två vinnare.
Ja justé, du har nog rätt. Det betyder att denna tävlingen är ett av undantagen där angivet pris reflekterar det faktiska marknadsvärdet ungefärligen.
 
Svaret = X. Sound App

Då det stora byggprojektet på 60 kvm tillbyggnad strax drar igång så skulle det vara trevligt med lite musik i det dammig och stökiga miljön!
 
Är det Byggahus eller Jabra som krånglat till det?

Har man sagt tre högtalare så ska det vara tre högtalare. Tills klarhet råder i fallet tänker jag varken vara med i fler Byggahus-tävlingar eller köpa produkter från Jabra.
 
Dags att Byggahus tar och svarar i denna tråden nu?
Sen tror visst folk att tävlingen fortfarande är aktiv då det ramlar in svar.
 
Jag har bett Elina titta på det, uppenbarligen har det skett ett misstag här. :)
 
Hej,

Självklart ska det vara tre högtalare. Jag hade till och med tre utvalda. Vet inte varför jag bara postade en, måste ha snubblat i hjärnan. De andra två vinnarna ska alltså vara Stice och KJB! Stort grattis till er med!

KJB: Det blir grymt bra att ha när jag ska bygga garage nu i vår. Liten och behändig, ska montera den på snickarbältet så gör det inget att den är så liten, musiken följer en ändå var man än går.

Stice: Letar febrilt efter något som kan hjälpa till att göra dräneringen runt huset med spade lite roligare. Bra musik vore en hjälpande hand!
 
  • Gilla
jarlh
  • Laddar…
Vad gäller värden på priser så är det tillverkarens rekommenderade pris som återges - precis som i recensioner mm. Sedan sätter återförsäljarna själva pris på sina produkter och dessa stiger och sjunker med konjunktur etc.
 
Najs! Trodde aldrig jag skulle vinna! Nu blir det roligare att bygga :) /kjb
 
Måste ju uppdatera tråden med mitt omdöme om Jabra Soulmate mini:

+ Bra ljud
+ till liten plats
+ snygg
+ verkar klara lite stötar - en första omgång från bänkskiva till golv har skett

- det går inte att sänka till jättelåg volym.

Jag är tvärnöjd med min Jabra Soulmate mini :)
 
Diskussionen om vinstens värde dyker alltid upp i de här trådarna. En idé kan kanske vara att skriva 3 x 900:- i stället för 2700:-
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.