Tjo!
blir snart galen på hur sidan och forumet laddas i min iPad.
byggahus.se-loggan och andra bilder laddas långsamt och flyttar texten nedåt. Det gör att jag missar den tråd eller länk jag tänkt trycka på och kommer någon helt annan stans.
går det att koda om så att sidan laddas med rätt layout redan från början och bildrutorna bara är tomma?
 
Jag kan bara hålla med!
 
Skaffa Tapatalk eller Byggahus-appen?
 
B
Nyfniken skrev:
Skaffa Tapatalk eller Byggahus-appen?
Byggahus-appen hanterar inte alls citat på min iPad, taggar visas bara som text.
 
Tycker det fungerar hur bra som helst att läsa på ipad mini. Tar ca 2 sec att ladda startsidan men fungerar bra efter det.
 
jag har samma problem på min Galaxy tab, bytte till mobilversionen av denna anledning. Marlen borde läsa på lite om reaponsive design. en modern site har inte separat mobilsite utan svarar bra på alla upplösningar

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Responsive_web_design
 
Redigerat:
Jag upplever samma problem med min Samsung Galaxy, men vill påstå att problemet uppkommit på senare tid, kanske den senaste månaden.
Någon ändring som gjorts på siten?
 
Poxeman, det låter som om du råkar klicka fel när du försöker klicka på en tråd under t ex Senaste inläggen samtidigt som sidan sidan laddar in en annons som är 240 pixlar istället för 120 pixlar (som är standard). Problemet beror på att vi laddar in annonserna efter innehållet för att vi snabbare ska kunna se innehållet.

Ett tag hade vi det som du föreslår men då tyckte en del att sidan blev fulare eftersom den ibland var delvis tom.
 
Ni kan testa att flytta koden som laddar banners till en webworker, på så sätt får clixk eventen förtur och triggar på rätt html element / anchor. Skumt problem, har aldrig råkat ut för det på några av mina egna siter. Att user input event haltas
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.