Helrob: I listan ovan är inte trädgård eller målarfärg inkluderat. Vad kostar en postlåda, eftersom du nämner det känns det som att den är rätt dyr? Uppfart/infart har jag med i listan ovan, har fått fast pris på den 180 000:-. Garage ska vi inte ha. Köksfläktsinspektion ingår av SM sa säljaren som vi träffade igår.
 
  • Gilla
ChristinaH
  • Laddar…
Helrob: Sant ang knoppar, ska kolla på Ikea.
 
lollizza skrev:
Helrob: I listan ovan är inte trädgård eller målarfärg inkluderat. Vad kostar en postlåda, eftersom du nämner det känns det som att den är rätt dyr? Uppfart/infart har jag med i listan ovan, har fått fast pris på den 180 000:-. Garage ska vi inte ha. Köksfläktsinspektion ingår av SM sa säljaren som vi träffade igår.
Haha, brevlådan lär inte utgöra den största ekonomiska belastningen för er 😂.

Men däremot färg och ffa trädgården. Helt sjukt vad det kostar att tex anlägga stenplattor. Finns en liten artikel om det nu på byggahus, du har kanske redan läst den, där det specificeras arbets/materialkostnad ect.
Vi får se hur mkt slantar vi kommer att ha kvar till detta 😝.
Lycka till 👍!
/C

Edit. Och ju och för sig! När man väl står där ich slantarna är slut kan nog brevlådan upplevas som nog så dyr 😬
 
Redigerat:
  • Gilla
lollizza
  • Laddar…
Haha, näe precis! Tyckte bara att det var så lustigt att Helrob tog upp det, så var tvungen att kommentera :D
Jo färg har vi räknat med omkring 15 000:- men eftersom det är en kostnad som tillkommer efter att huset är inflyttningsfärdigt har vi inte med det i budgeten ovan, precis som vi inte har med trädgård, altan osv. Kan tänka mig att det är dyrt att ha stenplattor, det har vi iofs inte tänkt ha.
 
  • Gilla
ChristinaH
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.