Hej!

www.importlagret.com har ju enormt billiga priser på sina produkter ex bubbelbadkar.

Finns det inget annat företag som kör samma ide, import från Asien.

Vad säger ni?

Någon som har nån erfarenhet av köp på importlagret?

/JOhan
 
Inga andra förslag, men jag kollad frakt från Umeå till Gbg trakten och det skulle gå på 900-1600 beroende på vilket kar man valde. Inte så farligt ändå. :) Kanske kan bli ett bubbel ändå då :D
 
Hur är det med service & eftermarknad sen, kommer de ut ifrån Kina för att laga badkaret ?
Garantier är ganska viktiga i dessa prisklasser som badkaren ligger i, tycker iallafall jag.
Kan du köpa reservdelar på orten där du bor, eller ska de fraktas runt halva klotet ?
Vi valde ett dyrt kar från lokal leverantör, två års hemmagaranti, sen är det tre år ytterligare på systemet, och tio år på karet.
Men det är priset som avgör, och vad det är värt kan bara den enskilda konsumenten avgöra (som Sverker själv skulle sagt)...

Lycka till hur som helst !
 
memo: sist jag kollade så var bt.trading 3000:- dyrare på det badkaret som vi vill ha...

Har BT-trading samma villkor när det gäller garanti som importlagret? Nån som vet??
 
Sitter själv och letar bubbel ;) Hittade en sida som heter [ftp]www.bada.se[/ftp] Vet dock ej om det är något att ha.
 
bt-trading verkar ha bättre standardutrustning på sina kar, en del av dem är kanske överflödigt. Ozonrengöring ingår hos bt. Har haft kontakt med båda två per mail och telefon, valet föll till slut på bt, de var mycket trevliga och verkade känna sina produkter.

För många av oss ligger Jönköping bättre till än Umeå för att hämta upp ett kar.
 
Fredl: ja Jönköping ligger ju klart närmare Kalmar än vad Umeå går. Så priset kanske blr detsamma eftersom det skulle tllkomma frakt från Importlagret...

Till Jönköping kan man ju själv köra och hämta badkaret...

Tack för ditt svar..
 
Liten detalj kanske men importlagret finns i Luleå....
 
Vilken firma låg i Jönköping?

Måste vi kika på isf.

Mvh
 
När ni ändå kollar in jönköpingsområdet så kolla in
classicpool.se som ligger utanför jönköping de brukar ha bra priser
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.