ToRy skrev:
Hehe, nä jag har ingen privat relation till Elvatrettio, han är helt enkelt en medkännande medmänniska som var beredd att rycka in med stöd för en forumbroder. :) Av hänsyn till honom säger jag inte mer än att plan B hade inneburit en mätare införskaffad på helt lagligt vis men till ett bättre än normalt pris. Vill han avslöja detaljer så är det upp till honom. ;)
Det duger bra för mig. Nu kan jag sova utan att grubbla på vad "plan B" kunde vara. :D

ToRy skrev:
Mitt bidrag till kommunen gick också det till fikakassan, dock i prasslande form. Det kanske omvandlades till smulande form idag, vad vet jag. [bild] Summan förblir en hemlis mellan mig och min "leverantör" men det var tresiffrigt..... [bild]
Detta låter också som en synnerligen bra lösning. :D
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
För er nyfikna så innebar plan B att jag som gross-säljare kunde gå in och sälja en vattenmätare till privatperson, med 65% rabatt. Hade jag haft en liggandes hade han fått den gratis, just av medkänslan såhär inför påsk & allt. Allt tycks dock ha löst sig, och ha kostat mindre än så, då är alla glada och nöjda! :)
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
ToRy skrev:
...
Anyway, problem solved, nu är det äntligen långhelg!!! Ha en trevlig sådan allihop! (y)
Det samma!
Och lyd en vis mans råd: Konsumera inte för mycket vatten.
För mycket och för lite skämmer allt :cool:
 
  • Gilla
ToRy
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.