12 135 läst · 23 svar
12k läst
23 svar
Avslutad: Moniers lyxiga fågelskrämma kan bli din!
Hos oss får ugglan det bra. I bokskogen runt knuten bor andra små och stora ugglor
. Monierugglan blir inte ensam utan kommer att bli en alldeles väldigt lycklig uggla här på kanten av Hallandsås. Den får både havsutsikt, sällskap och kommer snabbt smälta in i sin nya familj. Med utsikt över havet på den andra kanten kan ugglan drömma sig bort de mer grå och trista dagarna. Ugglan är välkommen hem!
Alternativ 2, 15 år
Mitt hus där Ugglan får sitta och vaka på Vittinge nock-pannan.
Främsta anledningen är vårt kära duv-par som väcker oss och skitar ner vårt nya tak från Monier.
Utsikten han får...
Vänliga hälsningar...
Mitt hus där Ugglan får sitta och vaka på Vittinge nock-pannan.
Främsta anledningen är vårt kära duv-par som väcker oss och skitar ner vårt nya tak från Monier.
Utsikten han får...
Vänliga hälsningar...
Svar: 2, 15 år
Ugglan är mer än välkommen till landskapet som har berguven som landskapsdjur. Den kommer att få bo på ett härligt tak med fin utsikt över stad, sjö och hoppbackar. Så jag lovar att den kommer att trivas.
Ugglan är mer än välkommen till landskapet som har berguven som landskapsdjur. Den kommer att få bo på ett härligt tak med fin utsikt över stad, sjö och hoppbackar. Så jag lovar att den kommer att trivas.
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg
Hurra hurra för Soldattorp som är veckans vinnare och får hem en keramikuggla från Monier - som förhoppningsvis åtgärdar era måsproblem! Stort grattis!
Medlem
· Stockholm
· 735 inlägg