Ja tänkte vi kunde posta roliga saker som våra grannar har eller gör!
Dessa grannar vill gärna skydda sina blommor antar jag! eftersom det var likadant förra året kan det väl inte vara polisen som spärrat av för ett mord eller;) inte ens när deras granne blev mördad för 2 år sen spärrade polisen av så mycket!
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Sedan har vi denna granne där inte personen behöver något vattenpass. Känns som det borde spara lite tid i renoveringarna!
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
Ingen som har något roligt grannarna har eller gjort?
 
Min granne kopierar allt jag gör i min trädgård och med huset, det är ganska märkligt, har dock inga bilder på det hela.
Och jag menar att han kopierar allt, jag köpte en spade och kratta i 2 olika butiker, tom detta lyckades han skaffa identiskt, det är rent av en bedrift.
Nu har det ju blivit lite sport i att lura honom med vad jag ska göra härnäst, man börjar på något, så gör han lika dant och då gör jag om helt och hållet.

Det var tämligen enkelt att välja häck iaf eftersom han skulle ha samma som jag har mot övriga tomtgränser..
 
  • Gilla
Tärning
  • Laddar…
Pumba skrev:
Min granne kopierar allt jag gör i min trädgård och med huset, det är ganska märkligt, har dock inga bilder på det hela.
Och jag menar att han kopierar allt, jag köpte en spade och kratta i 2 olika butiker, tom detta lyckades han skaffa identiskt, det är rent av en bedrift.
Nu har det ju blivit lite sport i att lura honom med vad jag ska göra härnäst, man börjar på något, så gör han lika dant och då gör jag om helt och hållet.

Det var tämligen enkelt att välja häck iaf eftersom han skulle ha samma som jag har mot övriga tomtgränser..
spännande synd du inte har några bilder det praktiska med det måste ju vara att du får grannfastigheten som du vill också eller hittar den på saker utan att du gör det också, men så fort du gör något härmar han? Jag menar det finns ju trådar här om grannarna gör so och så och det ser olla ut med mera detta slipper du ju. Grattis!!!;)
 
Pumba skrev:
Min granne kopierar allt jag gör i min trädgård och med huset, det är ganska märkligt, har dock inga bilder på det hela.
Och jag menar att han kopierar allt, jag köpte en spade och kratta i 2 olika butiker, tom detta lyckades han skaffa identiskt, det är rent av en bedrift.
Nu har det ju blivit lite sport i att lura honom med vad jag ska göra härnäst, man börjar på något, så gör han lika dant och då gör jag om helt och hållet.

Det var tämligen enkelt att välja häck iaf eftersom han skulle ha samma som jag har mot övriga tomtgränser..
Har en kompis som berättade att dom hade samma "sport" med sin granne.
När våren började närma sig plockade dom fram harven och kopplade på den på traktorn ett par veckor innan de skulle ut å köra.
Då fick grannen brått och tog fram sin harv och gav sig genast ut på åkern, och givetvis så körde han fast...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.