Vet inte riktigt varför jag ställer frågan, för jag tror mig redan veta svaret, men jag kör ändå.

Är detta bara skräp, eller?

Jag tycker det är tråkigt och ganska svårt att putsa mina fönster. Att jag dessutom har fast spröjs ökar inte lusten att ge sig ut.
 
Vet inte om just den är skräp. Men kärschers modell är iallafall fantastisk plötsligt blev det roligt att putsa fönstren , sedan finns det även tillbehör till den så som smalare munstycke vilket kan vara bra om man har små fönster eller spröjs.
 
Det låter ju lovande. Mindre än hälften i inköp mot kärchers. Lidl har ju överraskat förrut.
 
Kromo skrev:
Men kärschers modell är iallafall fantastisk plötsligt blev det roligt att putsa fönstren
Jag har även Kärchers modell och visst underlättar den en del men fantastisk vet jag inte. Det går fortare och är något mindre trist med hjälp av den, men jag tycker ändå man måste avsluta med traditionell handputsning för att få det helt bra.

Men varför inte testa? Lidl har ju som sagt haft en hel del prisvärda "verktyg" tidigare.
 
Den var tydligen populär, då den var slut på de två nämsta lidl till mig.
 
Alfredo skrev:
Jag har även Kärchers modell och visst underlättar den en del men fantastisk vet jag inte. Det går fortare och är något mindre trist med hjälp av den, men jag tycker ändå man måste avsluta med traditionell handputsning för att få det helt bra.

Men varför inte testa? Lidl har ju som sagt haft en hel del prisvärda "verktyg" tidigare.
Nä enligt mig behövs ingen handputsning efteråt. Dessutom det ju för fan ett verktyg som drivs av batteri! Alltså bra.
 
Har en Kärchers själv, och jag är nöjd....

Har två vänner som har köpt med, den ena lämnade tillbaka för dom var inte nöjda, och dom andra var riktigt nöjda med den...

Så det är nog lite olika vad man tycker om dessa grejer...
 
En dam jag känner tvättar fönstren med spolarvätska inköpt på bensinmacken.

Så varför inte löpa linan ut och montera vindrutetorkare på fönstren?

Både på in- och utsidan :D
 
  • Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
En så'n här kanske? Max bladlängd 1500 mm.

wiper.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
fahlis skrev:
En så'n här kanske? Max bladlängd 1500 mm.
Tanken är faktiskt inte fel.
Mina högsta fönster är 1500, glashöjd 1300 mm.

Men det är nog över gränsen i prylraseriet ändå.
 
Korvgubbe
Vi har den från Kärcher och först tyckte jag den var skit, det blev flera stora och fula ränder på varenda ruta och den klassades som bara ännu en onödig produkt som tog plats och aldrig används. Men efter att ha gett den ett par chanser så lärde jag mig hur mycket man ska trycka och hur fort man kan dra och nu är jag helsåld på den! Det går fort och blir bra, riktigt bra.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.