...
 
Stefan N skrev:
[länk]
Nej, där ligger barra utvalda.. Fanns en flik med de senast inlagda bilderna i trådar.
 
Såg nu att man kunde sortera per forumdel:) Men saknar fortfarande att kunna se alla bilder som dyker upp.
 
Angående bilder: funktionen "visa bilder" som finns till vänster om varje inlägg bland användarinfon visar inte bara bilder jag själv lagt upp?
 
Per Eskilsson skrev:
Funktionen finns kvar men det skrivs inte ut för tillfället. [länk] Kanske borde vi skriva ut en Senaste-länk också.
Ja, en senaste länk va det jag saknade:)
 
MathiasS skrev:
Angående bilder: funktionen "visa bilder" som finns till vänster om varje inlägg bland användarinfon visar inte bara bilder jag själv lagt upp?
Jo, det stämmer. Länken "Visa bilder" visar upp upp de bilder som vi har laddat upp och ska ändras till "162 bilder" under din avatar och inte visas alls för de som inte laddat upp några bilder.
 
....och då vara 162 bilder som *jag* laddat upp då?
 
Ja, stämmer bra. Du har laddat upp 162 bilder, jag har laddat upp 123 bilder och mattetvilling har laddat upp mer 500 bilder.
 
Per Eskilsson skrev:
Ja, stämmer bra. Du har laddat upp 162 bilder, jag har laddat upp 123 bilder och mattetvilling har laddat upp mer 500 bilder.
Vad vann jag då ;)
 
souba skrev:
Nej, där ligger barra utvalda.. Fanns en flik med de senast inlagda bilderna i trådar.
Nu finns det en flik under Inspiration som visar alla forumbilder. Klicka på Inspiration > Forum > Alla för att se alla senaste forumbilderna. http://www.byggahus.se/inspiration/forum/alla
 
  • Gilla
souba
  • Laddar…
MathiasS skrev:
....och då vara 162 bilder som *jag* laddat upp då?
Nu står det hur många bilder man laddat upp under varje avatar istället för "Visa bilder" under allas avatarer. Klickar man på länken så ser man vilka bilder man laddat upp.
 
mattetvilling skrev:
Vad vann jag då ;)
Du vinner inget tyvärr. Mikael_L har laddat upp flest bilder (980). Du ligger däremot på en fin 6e plats. :)
 
Per Eskilsson skrev:
Du vinner inget tyvärr. Mikael_L har laddat upp flest bilder (980). Du ligger däremot på en fin 6e plats. :)
Aj då :), Jag har börjat att jobba på min backlogg men om jag inte tar bild på varje skruv så vinner nog Mikael_L. Grattis :cool:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.