Svar X

En liten manick att placera vid vår säng
som ljuder och förskönar vår älskogsrefräng
 
Svar: X
Snickarna som bygger vårat nya dröm hus behöver ha lite uppmuntrande musik för ett ännu bättre resultat.
 
Svar X
Det blir grymt bra att ha när jag ska bygga garage nu i vår. Liten och behändig, ska montera den på snickarbältet så gör det inget att den är så liten, musiken följer en ändå var man än går.
 
Svar: X

Motivering:
Både inom och utomhus kan jag lyssna på musik, tack vare en trådlös högtalare ifrån byggahus kan jag slå i många spik i mitt boningshus.
 
Jag och min sambo skulle verkligen uppskatta en högtalare som denna då det enda vi har i huset som inte skall rivas och renoveras i sommar är vår altan och vår kolgrill och förhoppningsvis en bra högtalare att lyssna till på kvällarna då vi tar paus från bygget för en stund :)
 
Svar: X.

Det är helt enkelt tråkigt när det är tyst :)
 
Svar X

Motivering : Jag vill ha den!
 
Svar:X
Den skulle vara perfekt att ha på altanen och i husvagnen i sommar :)
 
Hejhej!

Svar: X. Sound App

En bra högtalare som är lätt att flytta omkring vore perfekt till sommaren då vi gärna lyssnar på musik utomhus. Något för barnen att ta med till studsmattan och lyssna på sina favoriter eller för föräldrarna att ha bredvid när vi ska måla huset. Snygg är den dessutom. :)

Trevlig helg!
Mvh Anna
 
Denna veckan är det vår medlem Ejeras som tar hem priset, så att bergsprängaren kan förpassas tillbaka till 90-talet. Stort grattis önskar redaktionen!

Motivering: Denna skönhet gör sig bättre vid min sida när det byggs än åbäket till 90-tals bergsprängare som idag finns där. Att denna dessutom har gummibeklädnad gör ju att junior får låna efter arbetstid för att digga till Pippi Långstrump-sången.
 
Elina Blom Westergren skrev:
Denna veckan har tre personer chans att vinna!
Det var väl 3 vinnare som skulle utses?
 
  • Gilla
jarlh och 1 till
  • Laddar…
[SKPG]Zamora;1967898 skrev:
Det var väl 3 vinnare som skulle utses?
Det var tre som hade chans att vinna ja, men tydligen bara en som vann... :p
 
  • Gilla
Hamngatan och 1 till
  • Laddar…
Men man tackar ödmjukast! Nu ska Pippi spelas på högsta volym. Gissar att pojken är mer lycklig än pappan - om möjligt :)
 
precis, vilka är dom övriga 2 som vinner?
 
  • Gilla
jarlh
  • Laddar…
M
Hur får man värdet till 2700 när samma högtalare går att beatälla för 800kr inkusive frakt?

Oseriöst att låtsas att det är värt mer än det faktiskt är ärligt talat. Det var samma med högtryckstvätten som hade över 3000 i värde åsså finns exakt samma paket på siba för 1700. Är det bara jag som tycker att det är att luras?
 
  • Gilla
hantverkare1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.