Jabras trådlösa vore perfekt för vårt staketprojekt i vår, de följer enkelt med och med musik på vägen allt så enkelt går
 
När jag strövar omkring på min tomt vill jag ha lite soft musik omkring mig eller varför inte på poolkanten. Denna produkt verkar vara "ultimate for sound"
Jabra är innovativa
 
B
Svar: X

Ser massor med användningsområden för en portabel högtalare. Perfekt åt mig själv att lägga ner i verktygsväskan för att få med drägligt ljud där jag är. Perfekt för tjejen som av någon anledning ibland lyssnar på musik via mobilens högtalare, det skräliga ljudet gör mig illamående. Samt att dottern kan streama musik från hennes mobil, har idag en gammal stereo som bara tar cd-skivor, ingen aux eller blåtand.
 
Svar X

Efter 9000 trallskruv på nya altanen är det enda som saknas lite trådlöst ljud.

Med en Jabra Soulmate streamar coola musiken
Så lär man garanterat inte bli besviken
 
Svar X. Sound App

Motivering: kan behöva lite musik när jag jobbar på mitt ganska så nyinköpta kåk! :)
 
Svar: X
Nu när vi bastu i källaren ska bygga
Högtalare önskas - helst smarta och snygga
Jabra Soulmate Mini fixar damm och stänk
Helt enkelt klockren på vår snickarbänk!
 
X, Sound App

Motivering: äntligen bärbart ljud som vi vuxna har kontroll över! Att kunna ta med denna ut i trädgården när vi håller på skulle vara fantastiskt! Då kanske vi även får med barnen ut i trädgården och hjälpa till lite (och slipper ge dem "innegångs-förbjud"!)
 
Svar: X

Motivering: Perfekt att sitta ute i trädgården med en kall öl och lyssna på musik som överröstar hantverkarnas renoveringsbuller. :)
 
Svar X.

Sommartid brukar jag förtära en öl eller två på balkongen på fredageftermiddagen efter jobbet. Nu har dock någon granne monterat upp en högljudd fläkt som stör oerhört.

Balkongen har inget elluttag, men med en Jabra Solemate Mini skulle jag överrösta fläktdånet och åter kunna njuta av min fredagsöl på balkongen.
 
Svar X

vore perfekt under garagebygget efter att förbrukat sladdar till hörlurar på löpande band.
 
X

Precis köpt hus och flyttar snart in i det, kommer bli många härliga timmar av renoveringar och altan bygge.
Hade varit perfekt att kunna få musik till detta.
 
Svar: X
Motivering: Letar febrilt efter något som kan hjälpa till att göra dräneringen runt huset med spade lite roligare. Bra musik vore en hjälpande hand!
 
Rätt svar är X.
Med musik i en Jabra går sommarens stugpyssel som en dans.
 
Svar: X

Har haft planer på att köpa liknande högtalare för musik i trädgården till kommande sommar, men pengarna läggs på hög istället pga renovering av badrum.
 
Svar: X. Sound App

Motivering:
Jabra: Perfect sound – anytime, anywhere.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.