Tävla om tuffa trådlösa högtalare

jabra.png

Klart att du ska ha musik när du renoverar. Med både NFC och bluetooth utgör Jabra Solemate Mini en utmärkt trådlös högtalare som du kan använda för att få ut musiken ur mobilen när du snickrar på ditt hus eller din sommarstuga. Gummibeklädnaden skyddar dem från damm och repor. Högtalaren har dessutom ett uppladdningsbart batteri, med upp till åtta timmars batteritid - så när dagen är över kopplar du bara in högtalaren för laddning och den är redo att arbeta igen när du vaknar morgonen därpå. Denna veckan har tre personer chans att vinna!

Totalt värde: 2 700 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Snart lanseras Jabra Solemate Max. Med Jabras app kan du förvandla den till en jukebox, vad heter appen?


1. Jabra Stream
X. Sound App
2. Jukebox App

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 4 april.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Jabra. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Jabra för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Adrian Kandell
  • Laddar…
X
Vore nice till middagarna ute på altanen.
 
Svaret är X, Sound App

Jag har två små flickor, 1 och 3 år, hemma. De älskar att sitta och titta på monsterhiten "Rosa Helikopter" med Peaches. Jag tycker att de förtjänar lite bättre ljud än vad mobiltelefoner och surfplattor erbjuder.

Jag också, för den delen.

[video=youtube;v26eXtuatCE]http://www.youtube.com/watch?v=v26eXtuatCE[/video]
 
Redigerat:
D09
Svar x

Hallå, sommarn är snart här och jag måste lyssna på Gyllene tider och slappa i solen :):):)

Annars så behöver pannrummet eller vedboden lite extra lyx =)
 
X. Sound App.

Då mina bygghögtalare, läs datorhögtalare från Logitech, har fått utstå både färg, spackel och byggdamm sjunger dessa på sista versen och det är dags att byta ut dessa inför nästa byggomgång, att slippa leta lediga uttag samt avsaknaden av snubbelvajer är ett stort plus!
 
Svar: X
Denna skönhet gör sig bättre vid min sida när det byggs än åbäket till 90-tals bergsprängare som som idag finns där. Att denna dessutom har gummibeklädnad gör ju att junior får låna efter arbetstid för att digga till Pippi Långstrump-sången.
 
Svar X
Ska renovera våren stuga, skulle vara trevligt med ett bra mobilt ljud då, sen när vi är klara behövs det ljud till invigningsfästen.
 
Svar :X

En högtalare så man kan få lite musik på Altanen vore perfekt, blir ännu roligare att grilla korv då! :D
 
Svar X.

Liten högtalare som spelar min låt skulle passa utmärkt i min lilla båt.
 
Svar: X

Håller på och renoverar hela huset....i tystnad...
 
Svar: X
Oj, den skulle det vara strid om här hemma men eftersom den vinns från ByggaHus måste den ju ändå bli min...
 
Svar: x

Ska äntligen till att bygga garage och jag kommer få en liten snickarverkstad, jippie!
Men när bygget är klart är väl pengarna slut... och jag som inte är så bra på att sjunga! Denna delen av projektet hade jag gärna lämnat till proffsen och en vinst i denna tävlingen hade detta blivit möjligt! :cool:
 
Svar: x

Ojojoj vad vi behöver den här! I vår ska vi bygga om huset och då går det åt lite energiska toner från Robyn etc. Håller alla tummar, tår och hoppar högt om det blir vi! Yihaa!
 
Svar:x

Soldäck å utekök är byggt. Nu när garage skall muras och dryck på altan drickas måste man ha lite go musik från en cool högtalare för att få dagen Perfekt.
 
Svar: X

Motivering: Min fru envisas alltid med att lyssna på Spotify direkt från telefonen vilket låter allt annat än bra. En Solemate Mini skulle rädda min familj från oljudet.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.