D09
Hej

Tycker att det blir väldigt grötigt när man svarar på ett inlägg och citerar t ex frågeställningen dvs det blir extremt mycket text där man får leta ut var det nya svaret kommer

Hade varit fint om det citerade blev markerat med mörk bakgrund etc 👍
 
Hur menar du? Det blir ju precis som det du efterlyser i min browser. Citerad text med grå bakgrund.
 
D09
oceanis skrev:
Hur menar du? Det blir ju precis som det du efterlyser i min browser. Citerad text med grå bakgrund.
Inte med appen 🙀

Kanske dags för ominstallation av den
 
Men i appen blir den citerade texten grå och texten i inlägget svart. I alla fall när jag använder appen.
 
D09
Drömhus2012 skrev:
Men i appen blir den citerade texten grå och texten i inlägget svart. I alla fall när jag använder appen.
ImageUploadedByByggahus.se1395430926.677742.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09
D09 skrev:
[bild]
Nu med ominstallation av app :)
 
D09
D09 skrev:
Inte med appen 🙀

Kanske dags för ominstallation av den
En gång till
 
Så ser det inte ut i min android telefon.....du måste ha en sån där Steve Jobs sak ;)
 
  • Gilla
Dalbotant och 1 till
  • Laddar…
D09
ImageUploadedByByggahus.se1395431141.328667.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Ingen grå markering

Är det byggahus appen eller någon annan app som är synkad?
 
D09
oceanis skrev:
Så ser det inte ut i min android telefon.....du måste ha en sån där Steve Jobs sak ;)
Det var min nästa fråga ha ha
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
ullberg
Jag använder tapatalks egen gratisapp på en Apple-produkt och då ser det ut så här:

ImageUploadedByTapatalk1395436247.638264.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
D09
hmmm i datorn så är det faktiskt gråmarkerat... Verkar vara byggahusapp och mr steve som inte pratat sig samman ; )

Vad är det mer för fördelar med den andra appen jämf. med byggahus appen? =)
 
ullberg
Att du kan följa andra forum än BH i samma app och får ev. uppdateringar snabbare (om jag fattat rätt är BH:s app bara en brandad version av tapatalk).

Sen jag började använda tapatalk har jag inte sett någon anledning att återvända...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Hade tapatalk, en fulversion som funkade kanon tills det synkade uruselt. Då var tongångarna att forumägarna hellre ville att folk skulle använda den egna appen. Är det bättre nu alltså?
 
ullberg
Jag tror det var en bugg, funkar fint nu (men även jag led då...)

Jag tror vidare att forumägarna vill promota BH:s app för att bättre kunna styra reklaminnehållet, men när det var tal om att stänga av tapatalk-stödet blev det ganska hårda ord från användarna, så jag tror det lagts på hyllan ett tag framöver. Kör TT så länge det funkar är mitt råd.

EDIT: ser nu att du skrev fulversion, jag läste fullversion. om det inte var ett typo så kanske det var något extra problem med din. Nuförtiden finns hur som helst TT som gratisapp (med vissa inskräkningar kontra betalappen, fast jag saknar inget i min gratis...) - detta gäller för iOS, hur det ser ut på robotsidan vet jag inte...
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.