Kommer bara på Malmö släpvagnscenter nere i Limhamn.
Någon som känner till andra ställen?
 
Bor iofs i Sthlm, men de stora gamarna, Cramo och Ramirent torde nog ha vertikalskärare. Granngården kan ibland ha uthyrning av maskiner. Malmö är så stort att det borde finnas mängder av alternativ. Kollat med Gulasidorna...?
 
Jag har bara tid på helgerna och då har till exempel Ramirent stängt. Kan i och för sig kanske hämta fredag och lämna måndag men då kostar det minst ett dygn = 600kr.
Bauhaus hyr ut per timme men man kan inte boka tidigare än en timme innan... så det blir svårt att planera när familjeaktiviteter och andra projekt skall hinnas med.

Mindre firma som har flexibla öppettider och smidig bokning som hyr ut per timme till rimlig kostnad hade varit kalas att hitta.

Var inne på att hyra en helg och dela med grannar men de var inte inne på att vertikalskära :)

Detta är nog ett villa-ilandsproblem...
 
Jag vet vem som hyr ut på helger och kvällstid och har bland annat Vertikalskärare. Företaget finns utanför Malmö.
 
Plonker skrev:
Jag vet vem som hyr ut på helger och kvällstid och har bland annat Vertikalskärare. Företaget finns utanför Malmö.
Hej, detta låter som gjort för mig :)
Tacksam för mer info!

glad påsk!
 
Blocket brukar man kunna hitta företag för detta också
 
Heter Verktygsakuten och har annons på Blocket.se.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.