Någon som anlitat dem och kan ge ett omdöme?
 
Det som jag tycker är lite suspekt och funderar lite över är att jag mailade firman och tänkte på att i svaret så skrev dom "&" istället för "och" i alla meningar där de använda ordet och. Det är lite ovanligt att använda det. Samma sak på deras hemsida.

När jag googlar på dem på nätet så får jag träff på bl.a Rejta med bara högsta betyg som omdömen, vilket borde vara bra. Men nästan samtliga omdömen så används "&" istället för "och" i fritexten på omdömena. Tillfällighet?

Ingen som anlitat dem eller vet någon som har det?
 
Nu har 4 st omdömen "försvunnit" från deras sida på Rejta.
 
Slängt över frågan till min granne om det var dom som borrade åt honom, bor utanför Eskilstuna. :)
 
På nätet förekommer det väldigt ofta rena reklamomdömen. Du hittade ett tydligt sätt att avslöja det. Ett annat vanligt fenomen är att det finns kanske 5 olika omdömen alla har skrivits samma kväll, eller ex. under en vecka.

Finns inga före och och inga efter. Inte så sannolikt att just den veckan var det 5 nöjda kunder som väljer att skriva, sedan ingen mer på 1 eller 2 år.
 
Känns som en riktigt oseriös firma som fuskar med omdömena på nätet.
 
Njae inte nödvändigtvis. Står väl inget direkt dåligt om företaget heller? Hade dom varit oseriösa borde det framgå speciellt på nätet. Jag bor här i stan och jag har inte hört nåt negativt alls och det brukar man göra om det inte är seriöst.
 
xdigger skrev:
Njae inte nödvändigtvis. Står väl inget direkt dåligt om företaget heller? Hade dom varit oseriösa borde det framgå speciellt på nätet. Jag bor här i stan och jag har inte hört nåt negativt alls och det brukar man göra om det inte är seriöst.
I min bok är man oseriös om man fejkar omdömen om sig själv på nätet. Sen har jag ingen aning om hur de utför sitt jobb, men det är inget jag tänker ta reda på heller. Kommer inte att anlita dem.
 
Redigerat:
Jag är rätt ointresserad vad det står på rejta.se tex, jag är mer intresserad av vilka erfarenheter andra har som jag pratat med IRL eller via detta forum. Finns ju dom som lämnar dåliga omdömen bara för petitesser med.
 
Ring och kolla med de rörfirmorna i bygden vilka borrare som de brukar samarbeta/anlita.

mvh
 
M
Kolla med Lebam. Vi borrade med och till ett bra pris. De klarade av hela jobbet från 0700 till 1200. grävning fixade jag själv, an kom de med pumpen och installerade den mot tryckvakten. 220v grundfos med mjukstart och inbyggt motorskydd. Måste säga att vi är nöjda.
 
Redigerat av moderator:
xdigger skrev:
Jag är rätt ointresserad vad det står på rejta.se tex, jag är mer intresserad av vilka erfarenheter andra har som jag pratat med IRL eller via detta forum. Finns ju dom som lämnar dåliga omdömen bara för petitesser med.
Själv är jag inte ointresserad av att få veta att ett företag fejkar sina omdömen. Det säger ju en hel del om firmans pålitligthet...
Gör som du vill, men jag anlitar hellre ett företag som inte ljuger om sina omdömen.
 
Det gick fort
 
Tänk om det gått lika fort att fixa felet på deras server ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.