Behöver 4 vinklar till mitt hopkok. Är det någon som har ett lämpligt RSK nummer?

Och givetvis den obligatoriska bilden... :)

P1070983.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
spekerök skrev:
[länk]

Annars välj in och ut vinkel med dubbelnippel i som du packar med lin och locherpasta.

[länk]

[länk]

mvh
Tackar
Uponor-vinkeln såg ut att ha invändig kona som gör att det inte blir en riktig slät ände. Jag har packning för slät ända på mitt fördelarrör. Passar det ändå?
UPB1034506.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
mattetvilling, skippa den utvändiga vinkeln jag hade satsat på in o ut vinkeln samt d nippeln. Missade att du skulle ha plan yta för packning ena sidan.

mvh
 
MathiasS skrev:
Varför skaffar du inte vinkeln med ventil istället?

[länk]

Här är väl annars en vinkel med slätände:
[länk]
Jo jag beställde väl ventilerna lite oplanerat utan att kolla med byggahus eliten... försöker att rätta till det nu ;)

Brukar beställa ifrån rinkaby men nu behöver jag en hög med grejor som dom inte har så då tänkte jag det var bäst att ta alt ifrån samma ställe. Har tidigare skickat iväg lite offertförfrågan med RSK nummer till lite olika ställen med gott resultat.
 
spekerök skrev:
mattetvilling, skippa den utvändiga vinkeln jag hade satsat på in o ut vinkeln samt d nippeln. Missade att du skulle ha plan yta för packning ena sidan.

mvh
Det blir nog så, det blir ju samma pris. Försöker annars att få så lite skarvar som möjligt.

Tack för ni tar er tid att hjälpa en vilsen i VVS-djungeln
 
Krilleman
Det är ingen djungel, bara lite svårt att hitta rätt ibland! ;)

Jag röstar också för inv/utv vinkel och i det sexkantsnippel (dubbelnippel) (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.