HEJ ALLA! ;D

Är det någon här som kan säga något om Hjältevadshus!
Gärna priser och tillval.
Är på gång att bygga i södermanland.
Några fler i samma län?

Ge mig råd?
:)
Hej!
 
Har en kollega som byggde med Hjältevadshus för ett tag sedan. Han är väldigt nöjd. Jag håller själv på att söka ännu mer info om dom, innan jag besöker en säljare....

//Thomas
 
Anväd "sök i forumet" så hittar du en hel del om dem. Har dem inte lite priser på hemsidan också?
 
Vilken typ av hus är ni intresserade av ?
Jag har en prislista från 2003, men kanske onödigt att rabbla upp alla om ni har ett specifikt som ni är intresserade av.
Har även en prislista på tillval nånstans i högen av papper så hojta till om det är något särskilt du är intresserad av.

Annars är det bara att ringa en säljare så skickar de hem en prislista, jag hämtade min på deras kontor innan vi köpt tomt.

Vi flyttar in i vårt Hjältevadshus i juni i år och allt har funkat jättebra hittills!
:)
 
Vi har bokat ett hus av Hjältevad och ska också bygga i Södermanland. Får man fråga var i S-land Ni ska bygga?
Har prislistor på hus och tillval om Du önskar lite mer info.
En av fördelarna med Hjältevad kontra Älvsbyhus är att Hjältevad kan färdigställa vindsvåningen (på 1 1/2-plans och 2-plans)och att dem är så flexibla gällande planlösningar. Vindsvåning går nämligen inte att få via Älvsbyhus! Vi tycker också (i vår egen lilla jämförelse) att inredningen är finare och bättre (kvalitetsmässigt) i Hjältevadshus och då till ett bättre pris dessutom.

Lycka till!
 
vad för hus skall ni bygga? Har kikat lite på Hjältevadshus och fått för mig att de har en ganska bra prisbild. Ni som har prislistan Vad ligger deras stora tvåplans hus på nyckefärdiga?

Jag hade en fantasi om att man skulle klara sig på ca 2,3 mille inklusive tomt och anslutning (tomt ca 250 000 anslut 90 000) men tydligen verkar det som det bara är en fantasi...
 
Mady skrev:
vad för hus skall ni bygga? Har kikat lite på Hjältevadshus och fått för mig att de har en ganska bra prisbild. Ni som har prislistan Vad ligger deras stora tvåplans hus på nyckefärdiga?

Jag hade en fantasi om att man skulle klara sig på ca 2,3 mille inklusive tomt och anslutning (tomt ca 250 000 anslut 90 000) men tydligen verkar det som det bara är en fantasi...
Deras största är väl Häggen ? I min prislista kostar det med oinredd övervåning 1.532.500 kr (prislista 2003.2 a)
Att inreda övervåning kostar 337.500 kr enligt samma prslista.

Till dessa priser tillkommer kostnad för grund.

Vi bygger ett specialhus, sluttningshus.
Ritning finns på vår hemsida.

mvh Kicki
 
Deras största är väl Häggen ? I min prislista kostar det med oinredd övervåning 1.532.500 kr (prislista 2003.2 a)
Att inreda övervåning kostar 337.500 kr enligt samma prslista.
Prisern har gått up ca 3% för någon vecka sedan, men vi ska få behålla det gamla ppriset då offerten vi fick var på det gamala priset. De har även ändrat lite på standard till 2004, exakt vad som har hänt vet jag ej, men LAn-nätet är numera tillval.
/N
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.