Svar 1.

Tre katter i vår lilla villa genererar en del hår som yr runt. Så det vore ju förträffligt om man hade lite städhjälp på dagarna!
 
Svar nummer 1.

Because i'm worth it ;-)
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Precis köpt hus med två våningar. Fy fasen vad skönt att slippa i alla fall ett våningsplan att dammsuga. För prylnördfamiljen passar detta perfekt.
 
Svar: 1

Frihet för roboten! Hos mig får den dammsuga så mycket den vill! :)
 
Svar: 1

Eftersom städning inte alltid är högprioriterat här hos mig så skulle denna lilla robot hjälpa mig väldigt mycket...
 
Elina Blom Westergren skrev:
Tävla om smart och smidig robotdammsugare

[bild]

Cleanmate QQ2, automatisk dammsugare som sköter dammsugningen helt på egen hand. Robotdammsugaren förenklar ditt vardagsliv o befriar dig från onödigt arbete dag efter dag. Den hittar dessutom själv tillbaka till laddstationen o laddar sig automatiskt vid behov.

Denna veckan har du chans att vinna robotdammsugaren Cleanmate och ett tillbehörsset bestående av rullborste, sidoborste och ett 2-pack med filter.

Totalt värde: 3 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilka rörelsemönster är Cleanmate utrustad med?
Svaret hittar du här: [länk]

1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral
X. Spiral, ringformation, utmed vägg, S-form, kantig spiral
2. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, zick-zack

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 28 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Cleanmate. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Cleanmate för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: alt 1 är rätt. "Ny bra teknik ska användas så man får tid till annat roligare"
 
Tänkte väl ha den mest som sällskap. Nackdelen är kanske att man blir utslängd då det upptäcks att den åstadkommer mer hemma än jag gör.
 
Svar: nummer 1

Med katter och barn så blir det en del att städa,
med den här så får vi loss tid att göra roligare saker,
och ett irritations moment mindre i hemmet
 
Rätt alternativ är nummer 1.
"Rörelsemönster: Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral"

Det skulle vara så skönt att inte behöva ägna tid åt att dammsuga.
Har hund, vilket innebär en hel del smuts och har långa arbetsresor (ca 2,5 timmar/dag).
Vår hund är på dagis och då skulle det finnas mer tid att kunna göra roliga saker med honom då vi kommer hem. :)
 
Fråga: Svar 1
Motivering: Ofta räcker inte energin längre än till grundstädningen - en hjälpsam robot skulle ge tid över till sådant som är roligare att fixa hemma!
 
Svar:1

För att jag så innerligt och lidelsefullt hatar att dammsuga tycker jag att jag är värd att slippa! :cool:
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Då slipper vår krypande 9 månaders bebis agera dammsugare...... ;)
 
:wow: Vilken chans!! Som alla andra har jag djur eller barn hemma som sandar ner. Jag har två stora hundar i liten lägenhet i stan. Damsugaren ställs aldrig undan. När det är som värst är damsugarpåsen full efter att ha damsugit min lilla tvåa. :blushing:
 
Svar: 1

Är ju lite i valet och kvalet om jag verkligen vill vinna eftersom frun gillar att dammsuga så hon kanske inte uppskattar hjälp av en robot...?
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Jag skulle älska dammsugaren tills den går sönder och slippa bråka med min sambo om städning var eviga vecka, då skulle vi få hitta något annat att tjafsa om, kanske om vem som får byta filter?! fantastiskt!

(y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.