Rörelsemönster: Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral
Hustrun sjuk i blodcancer och absolut krav på renlighet.
Sen en katt som skräpar ner med kattsand, dammtussar mm. Jag trött i ryggen, pensionär. Det går inte ihop.
Vinner jag inte skaffar jag en Robot i.a.f.

 
Svar: 1

Tittade just under sängen... Det behövs definitivt en robotdammsugare i det här huset!
 
Svar 1

Nu när frugan startat eget och har mer än heltid på jobbet har jag lovat att ta hand om städningen. Detta vore ett smart sätt att lösa de på så jag även i fortsättningen kan lägga min tid på byggahus.se
 
Svar: 1
För att underlätta mitt liv med en hund och en katt som säkert skulle gilla en Cleanmate QQ2
 
Svar 1

Frugan har värkproblem så en sådan kanske skulle leda till lite mer tid till annat.
 
Alternativ 1 ärdet rätta svaret

att komma fram till det var lätt

att dammsuga är sällan kul

tur att Cleanmate inte är ful

medan QQ2 laddar

kan jag plocka bort den gamla dammsugarens sladdar

sen kan vi i uterummet fika

och när grannen går förbi kan vi honom pika

då vill han säkert med oss ha en date

för att kolla in vår fantastiska Cleanmate!
 
Svar : 1

Barn är kul för det mesta, men mitt tålamod de testa.
Damm och smuts, men att städa på studs...
Det är drömmen, så huset kan bli synat i sömmen.
Utan att tappa fokus på de små, lätt som en plätt skall det gå.
Hjälpreda som denna, är värd mer än en femma
Det vill jag lova, sen gott man sova
I sitt rena hus, utan den minsta lus
Mer tid till familjen och lek, utan att bränna en endaste sek
om man vinner det här, vilken bra affär!
för jag är tyvärr inte miljonär.
 
J
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Så mycket trevligare att kunna ägna sig åt varandra istället när cleanmate står för städningen.
 
Svar 1
Hemma ansvarar jag för dammsugningen. Med denna i hemmet skulle jag istället kunna lägga mer tid på det jag tycker är kul; Bygga på vårt hus! :)
 
j.f.s
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Å vad skönt det vore att få någon annan som städar. Att städa är så vansinngt trist så att vinna denna vore som att vinna på lotto!
 
Svar på fråga: Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form och kantig spiral.

Att låta Clenmate QQ2 hålla golven rena medan familjen får mer tid tillsammns är värt väldigt mycket.
 
Svar nr 1

Med en trött fru som städat hela dagarna på sitt jobb och en städ-hatande man hade detta varit ett perfekt hjälpmedel
 
Svar 1.

Om jag vinner den där så får jag mer tid att läsa allt spännande på byggahus.se
 
Svar 1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Efter ha filmat när kattskrälle gav sig på gräsklipparroboten, så vore det fantastiskt kul att se hur bataljen skulle vara inomhus. Det blir perfekt reklamfilm för Cleanmate och Byggahus :)
 
Svar 1

Trots ingen/inga fru/sambo/barn/husdjur lyckas jag dra in en massa s**t ändå. Jag behöver nåt som motiverar att jag håller rent (framkomligt) på golvet och då är Marvin (som jag kommer att kalla min robot) en excellent påminnare.

/ATW
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.