Svar: 1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Motivering: Min sambo tycker inte vi behöver en robotdammsugare, jag skulle vilja bevisa henne fel genom att använda denna några månader och sedan fråga henne om vi ska lämna tillbaka den. Det går fort att vänja sig vid ny teknik.
 
Svar 1,

Motivering; Mina katter behöver lite mer intressanta fiender i livet. Och jag tycker att det skulle vara underbart roligt att se dem jaga / rida på dammsugaren som puttrar omkring alldeles av sig själv...

Plus, det skulle ju hjälpa mig med all päls som samlas i hörnen.
 
Svar: 1
Vi har katt, långhårig katt!
Det vore sååå bra att själv slippa jaga detta katthår.
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Mina vitmålade trägolv är hopplösa. Allt syns direkt. Smulor damm eller skräp. Jag skulle verkligen behöva hjälp med dammsugningen - hela tiden. Perfekt för en robot med sug.
 
Svar nr 1.

Har inte råd med RUT, så jag vill gärna ha en robot som städar efter oss när vi inte är hemma.:)


mvh
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral
Lat fan som skulle bli frälst av en sådan här sak..
 
Genom att läsa på Byggahus.se så får man så mycket smarta tips och så mycket inspiration, men skall jag hinna genomföra de idéer jag får så blir det inte mycket tid över för dammsugningen... Med en robotdamsugare blir det helt enkelt mer byggahus :)
 
Hej,

Snart är det vår ute, tulpanerna har redan börjat visa sig🌷. Jag ser fram emot att kröka rygg ute bland rabatter och ogräs istället för att gå med böjd och krökt rygg inne med en tung gammal dammsugare i släptåg..
 
svar 1
Motivering: Är trött på att gå och dammsuga varje dag när man har en långhårig hund och en sjövild son. Det vore skönt att kunna lägga den tiden på att umgås med dem istället.
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Nu kommer snart våren och ett altanbygge, då säger frugan att jag inte kan smyga omkring och dammsuga utan hon vill ha hjälp att hålla, kapa och väga av grejer...
 
Svarsalternativ 1, dvs Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral.

Hinner tyvärr inte dammsuga ofta nog. Barn, hund och allergier är anledning till att just vi behöver en självgående maskin!
 
R
Svar: 1
Vi köpte hus och fick barn strax därpå. Numera konstaterar man att dygnet helt enkelt är för kort för att hinna med alla måsten och jag hade hellre lekt med vår dotter efter jobbet än att behöva gå runt med dammsugaren. Detta hade helt klart förenklat min familjs tillvaro!
 
Svar:1

Vi har en stor gran utanför entrén och luftvärmepump som uppvärmning vilket gör att vi behöver dammsuga hela tiden. Vi är inte ett dugg roade av det och skulle verkligen uppskatta bekvämligheten med en robotdammsugare.
 
Svaret på frågan är alternativ 1.Och motivering är att cleanmate är den bästa och därför vill jag ha en.
 
Hej!

Mitt svar är:
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Min motivering är som följer:

Jag kör med delvis samma motivering som många andra, har 2 barn 3 och 6 år gamla. Det gör att det samlas en hel del smuts på golvet inne, för att inte tala om alla smulor som blir under bordet vid måltiderna. Jag jobbar mer än heltid och min sambo är timanställd inom vården samtidigt som hon pluggar för att gå på högskola till hösten. Vi skulle även ha superbra nyttjandegrad på den då vi bor i en enplansvilla och den därmed skulle kunna städa alla rum i hela huset utan bekymret med trappor.

Mvh
//Peter
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.