Skulle vilja få tips på kök med bra kvalité till ett bra pris. Någon som har nått tips på företag?
 
Vill tipsa om Marbodal-kök som vi köpte. Jättebra kök med hög standard.
 
hej! vi flyttade runt i det hyreshuset vi bodde i innan - familjen växte och hyresvärden testade lite olika kök allteftersom han renoverade sitt lilla hyreshus. Vi säger som honom - IKEA! I vart fall om man söker i lågprissegmentet. Ett av de andra köksinredningarna var från COOP vet jag.
MEN man får ju inte vara hur klantig som helst, det är stor skillnad på det IKEAkök vår hyresvärd monterade och det IKEAköket som sitter i huset vi bor i nu. Jag vet ärligt talat inte hur de lyckats få det så snett och vingt - men så har jag inte monterat något kök heller ... ::)
Fiddeli
 
HTH-kök är bra, lika bra som Kvänum med halva priset och sober, lätt dansk design såsom skandinavisk design sågut innan den svensak stilen blev lantligt romantiskt eller amerikansk!
 
Nej, alltså HTH ligger med halva priset mot Kvänum.
Ursäkta otydligheten, har jobbat i ett dygn(Pust)
 
Allt är relativt , men korven den har två. Ett ordinärt kök utan vitvaror kan man få för under 50000 ;)
 
Hej! Som tidigare påpekats: IKEA är kanon! Vi renoverade vårt kök för två år sedan och fick massor av finesser och ett helt kök för 30' och lade sedan lite mer pengar på rostfria vitvaror!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.