Svar 1.
Dammsugning har gett mig och min fru gråa hår. Vi ser de på golvet vart vi än går. En städrobot kan ge vårt liv en ny dimension och finess så vi kan lata oss och motverka städningens tristess.
 
hahalj
Svar: 1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral
Motivering: Hela familjen har långa arbets- och skoldagar och vi hinner och orkar inte städa så ofta som det skulle behövas. Den fritid som blir över vill man helst tillbringa med familjen, inte med dammsugaren. Med två katter i familjen blir det också en hel del katthår som driver omkring på golvet, hade varit mycket trevligt att få hjälp med att ta hand om detta åtminstone på något av våningsplanen. Funkar det bra med denna kanske det blir en till på nästa våning :).
 
Svar 1
Naturligtvis måste våra dammråttor få lite sällskap hemma på dagarna när vi är iväg och jobbar och våra barn är på förskolan.
Råttorna får i och för sig gott sällskap av grus, sand och annat bös som dras in av en aktiv familj men jag vill inte ha djuskyddsinspektörerna på mig att vi inte tar hand om våra husdjur :D
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

22 år och flyttar snart till villa med min sambo och son, med förskräckelse inser jag nu att det inte längre bara kommer vara två rum och kök på 50 kvm att dammsuga (som är jobbigt nog), utan det kommer bli 6 rum och kök på 170 kvm att hålla rent. En robotdammsugare vore behövligt speciellt nu när sonen snart börjar krypa.
 
Svar: 1

Vår hund är damm/kvalsterallergiker och det yttrar sig i att tassarna får eksemliknande utslag. Trots kortisonkurer och att vi verkligen gör allt för att det ska vara så dammfritt hemma som möjligt har vår hund, Myra, mer eller mindre problem med tassarna.

Med denna fenomenala robotdammsugare skulle vi kunna göra det ännu bättre för Myra! Och kanske elliminera hennes problem och slippa dessa ohälsosamma kortisonkurer.
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Dammsugaren hade varit mer än välkommen i The Seaside Shack! Här bor två treskiftsarbetare med aktiv fritid och tre hundar modell större som trots ständig torkning, lyckas dra in imponerande mängder smuts. En robotdammsugare hade varit en välkommen avlastning och tidsbesparande apparat i vardagen! Vi hade haft det där rena huset som vi vill ha och jag kan se min gamle hund sysselsätta sig med att vakta den så att den får utföra sitt arbete i lugn och ro :)
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Liten 3åring med sandlåda på innergården. Innan sommaren kommer ännu en liten. Vilket kommer göra att ännu mindre tid kommer att spenderas på städning. En robotdammsugare skulle underlätta i stressen.
 
Svar: 1

Motivering: Varje gång behovet av dammsugning gör sig påmint börjar det, av en händlse, alltid något bra på tv. En robot kan omöjligt drabbas av motivationsbrist och tänk så härligt att sitta där i soffan och se något annat utföra ens måsten!
 
Svar: 1
Motivering: Varför inte låta Q2 ta några av dammråttorna så kan katterna ta tygråttorna!

;-)
 
  • image.jpg
Svar: 1

Motivering: Som pappaledig med två ungar och en hårande hund saknar jag tiden att hålla hemmet i det skick jag önskar! Tänk vad smidigt om dammsugningen kunde skötas när vi är ute och leker istället! Gladare barn, gladare pappa!
 
Svaret är 1.

Med min taskiga rygg och stora teknikintresse så skulle denna maskin vara ett perfekt tillskott i teknikparken.
Det är inte lätt att motivera frugan att investera i något som hon gott tycker att jag kan göra själv.
 
Svar: 1
Motivering: Stort hus och lättja :)
 
Svar: 1. special studs, spiral, utmed väggar, S-form samt kantig spiral

Testar just nu en "billig" variant och redan nu märker man frustration av att vissa funktioner inte finns och vilka förutsättningar en mer avancerad maskin har. (bl.a gå över trösklar)
 
Svar 1.
Behövs ingen motivering. Självklart att jag vinner så jag kan visa frugan att dessa funkar bra.
 
Svar: 1
Jag vill hemskt gärna ha en sån! Varje gång solen ligger på så ser man allt damm, även fast man tycker att man städar jämt!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.