Tävla om smart och smidig robotdammsugare

dammsugare2.png

Cleanmate QQ2, automatisk dammsugare som sköter dammsugningen helt på egen hand. Robotdammsugaren förenklar ditt vardagsliv o befriar dig från onödigt arbete dag efter dag. Den hittar dessutom själv tillbaka till laddstationen o laddar sig automatiskt vid behov.

Denna veckan har du chans att vinna robotdammsugaren Cleanmate och ett tillbehörsset bestående av rullborste, sidoborste och ett 2-pack med filter.

Totalt värde: 3 800 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilka rörelsemönster är Cleanmate utrustad med?


1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral
X. Spiral, ringformation, utmed vägg, S-form, kantig spiral
2. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, zick-zack

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 28 februari.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Cleanmate. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Cleanmate för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
jennypennys och 1 till
  • Laddar…
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Med två barn och sandlåda utanför dörren, så uppstår ett stort behov av dammsugning. Roboten hade varit till god hjälp.
 
Svar: 1

Hushåll med fem personer och hund. Dammråttorna trivs i alla hörn. Tyvärr har familjemedlemmarna olika tolerans för hur många råttor vi önskar och den som inte vill ha några alls har en rygg som gör att dammsugning är omöjlig. Robert skulle tas emot med öppna armar och han skulle älskas varenda sekund!
 
Svar: 1

För lat för att dammsug
 
Svar: 1

Motivering: Jag har katt och två barn. Det blir mycket katthår, damm, grus, smulor, etc. Allt som kan avlasta mig i det sisyfosarbete som denna städning innebär vore underbart!
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Katten behöver en lekkamrat på dagarna när vi är på jobbet och på köpet får vi ett nystädat hem.
 
  • Gilla
Sister ray
  • Laddar…
Svar: 1

Med totalt tre barn, en på sex och tvillingar som är två, så finns det redan begränsat med tid att hinna med vardagen. En sån här manick hade varit perfekt så man kan lägga tiden på familjen istället för med dammsugaren.
 
Svar 1.

Med två små barn behövs det dammsugas minst en gång per dag runt matbordet, i köket och hallen.
Det hade varit skönt att slippa krasandet under fötterna.
 
D09
Svar1

Svårt att få tiden att räcka till med småbarn, hund, jobb etc så nuförtiden så städar vi på kvällar / nätter.

Hade varit mysigt att göra detta lite mer sällan och istället ha gemensam tid med sambon på kvällen.
 
Enligt bruksanvisningen (ja, jag kollade faktiskt hemsidan!) är rätt svar "1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral".

Varför behöver min familj den här? Jo, för tack vare Byggahus-forumet vågar vi numera renovera det mesta i huset, trygg i förvissningen om att det alltid går att få svar på frågor här. Och ju oftare vi renoverar, desto oftare blir det en massa byggdamm i huset. Och då menar jag HELA huset. Hela familjen börjar bli lite trött på att hålla efter det, men vi vill ju inte heller låta bli renoveringarna. Den här lilla roboten skulle verkligen kunna låta oss fortsätta bygga på huset utan att vi behöver spendera tid och energi på att dammsuga hela tiden.
 
Det är nummer 1.
Motivering: Med två långhåriga katter i huset finns det alltid jobb för dammsugaren.
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Med barnvagnar och små cyklar som ska in i hallen är det helt hopplöst mycket grus och skräp. Med en robbot kan hela hållas fin varje dag :)
 
Svarar nummer 1.

Ja dammsugning är inte det roligaste man vill prioritera, utan hellre familjen och det som är roligt istället.
Med denna lilla käcka roboten hemma blir det betydligt enklare att få tid till det vi vill göra och alla i familjen får fortsätta vara glada :)
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Två små barn (2 och 1 år) och en lat men teknikintresserad mamma skulle verkligen uppskatta att sitta/gå efter och titta på en sån här dammsugare. Pappan skulle nog mest uppskatta att helt enkelt slippa dammsuga.

Kan man på någon sätt binda fast leksaksbilar efter den vore det ännu bättre men det är inget krav från någon av oss.
 
1. Spiral, kantig studs, utmed vägg, S-form, kantig spiral

Jag arbetar borta på veckorna så det hade varit roligt att kunna hjälpa till hemma trots att jag inte kan vara där :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.